pavement Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 noen som har denne eller vet hvor man kan finne bildene på nett? har leta masse men viser seg og være svært vanskelige værker og finne Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det "Det kom et skip til Bjørgvin" eller den? Lenke til kommentar
pavement Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) nei det er en "bok" bok jeg snakker om en bok med bildene han tegnet, et såkalt samlede værker. av teodor kittelsen Endret 4. november 2007 av pavement Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ah, denne du snakker om? Gira på den selv... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Pesta er skummel.... Kanskje du kan finne noen kort som kan kjøpes med motivene forutenom de i linken til Datasmurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tro meg, jeg har lett, men ikke funnet noe enda. Får bare loke rundt hos antikvarer og bruktsjapper til jeg en dag har flaks går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvis du har 7000 kroner, kan du kjøpe den her. Og her ser det ut som om de har et opptrykk av den til 170 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå