olsen_st Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvem faen sletta innleggene mine? Fuckings shit <exclamation mark> Endret 3. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje fordi den bat fila starter cmd vinduer? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Enda en idiot som prøver å lure uskyldige folk med en elendig kodet .bat fil? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er ikke så elendig kodet egentlig, gjør jo hva den skal, og enkelt skrevet. Men ja, ser ut som at det skal være en lure fiks til et eller annet problem noen har hatt. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje fordi den bat fila starter cmd vinduer? Nei, nei... Dette er en oppdatering til windows som jeg fikk personlig overlevert av Bill Gates. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du verden hvor mye dumt folk prøver seg på Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Kanskje fordi prosess-bomber ikke hører hjemme på forumet. Støtter moderatoren som slettet det. Enda en idiot som prøver å lure uskyldige folk med en elendig kodet .bat fil?Elendig kodet? Den gjør da den skal. Endret 3. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Er ikke så elendig kodet egentlig [...] Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje fordi den bat fila starter cmd vinduer? Nei, nei... Dette er en oppdatering til windows som jeg fikk personlig overlevert av Bill Gates. Og jeg er julenissen... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje fordi den bat fila starter cmd vinduer? Nei, nei... Dette er en oppdatering til windows som jeg fikk personlig overlevert av Bill Gates. Og jeg er julenissen... Å, ja. Det er du som kommer på besøk en gang i året.... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanskje fordi den bat fila starter cmd vinduer? Nei, nei... Dette er en oppdatering til windows som jeg fikk personlig overlevert av Bill Gates. Og jeg er julenissen... Å, ja. Det er du som kommer på besøk en gang i året.... Hvem ellers? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva gjorde den filen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Stenges. Det er hverken behov for spam eller forsøk på å lure folk med batch-filer, og i alle fall ikke i denne forumdelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg