mandresen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Har kjøpt meg G25 og får det ikke til å fungere på ColinMcrae:Dirt. Det virker i menyen til PS3 konsollen med at jeg kan flytte meg frem og tilbake, og opp og ned. PS3 kontrolleren blir assignet som nr 2, så rattet er jo registrert. Men får ikke rattet opp i spillet. Har dere noen forslag? Gjør jeg noe feil her? Takker for svar Lenke til kommentar
psino Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva mener du med "får ikke rattet opp i spillet"? G25'en min virker med min DiRT, og det står nevnt i manualen, så det skal virke. Har du startet et race og prøvd? Lenke til kommentar
mandresen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har prøvd og startet et race, og det er null respons på rattet og pedalene, bare håndkontrolleren som virker. Det jeg trodde var at under options/controller, at rattet dukket opp der sammen med håndkontroller og custom, slik at en kunne justere knapper og instillinger, men det er vel ikke sikkert det dukker opp der uansett? Men jeg har lest litt om at en må kun ha rattet koplet til PS3 og ikke håndkontroller og så starte dirt med rattet, er det et poeng da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Start spillet fra XMB med rattet, ellers så trur jeg 1playerspotten blir satt til kontrollen. Lenke til kommentar
mandresen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Da fungerer det. Måtte bare starte spillet med rattet. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå