Flimzes Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Min første maskin, 66mhz intel. Min andre maskin, 266mhz PII mmx Min tredje maskin, fortsatt i bruk, 667mhz, celeron, senere oppgradert til 933mhz PIII Min fjerde maskin, 900mhz PIII mobile Min femte maskin, og nåværende stsjonære maskin, Athlon 64 3500+ Min sjette maskin, og nåværende laptop, c2d 2ghz Så jeg har vel vært litt variert, den første maskinen fikke jeg for 11 år siden, altså når jeg var 6 år, den dissekrerte jeg når jeg var 9, EDIT: Liten skriveleif. Endret 3. november 2007 av micke090 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har vel stort sett holdt meg til Intel etter at jeg fikk den første IBM kompatible PC-en, husker det var ett nederlag å måtte bytte ut Amigaen.. I min tredje selvbygde maskin hadde jeg AMD CPU, dessverre ble den aldri noe videre pga ett bugget VIA brikkesett, sverget dengangen på at jeg aldri skulle kjøpe CPU fra ett firma som ikke klarte å lage egne brikkesett. Dvs AMD kan være aktuelle ved neste bytte dersom de får ut fingeren og leverer en skikkelig core 2 killer. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Sitter en AMD 4000+ i min maskin. Funker seff. utrolig mye bedre enn min forige Celeron. Den blir en god stund til. Endret 3. november 2007 av Dusken Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Intel. AMD er jo rene steikovnen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har hatt Intel i alt, utenom i nyere tid. Sosteren min har AMD noe, den ene serveren min har AMD, og den PC-en jeg bruker som main har AMD Sempron 3000+. Ellers har jeg, ~8 Intel PC-er. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hadde en PIII 797MHz-maskin som jeg ga bort, hadde en Pendium D 940 som jeg bytta ut med Q6600'en jeg har nå og har skaffa en gammel PIII 800MHz som skal bli server. Med andre ord stort sett Intel her i gården :-) Er egentlig ikke fanboy eller noe sånt, "det bare blir sånn" Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hadde AMD før, en 3200+. Nå har jeg Intel Q6600. Synes Intel har blitt mye bedre på AMD i det siste, men det varigerer veldig hvem som er best. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skammer meg over å si at jeg har flere intel PC-er i huset enn AMD atm.. av de som jeg eier har jeg 1 laptop med core 2 duo og mac mini core 2 duo, og stasjonær med amd x2 ellers har vi en bærbar til med pentium m og en stasjonær med p4 i huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har begge deler, akkurat nå er hovedmaskina AMD basert, men det vil bli erstattet med en Intel løsning snart. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Rene oppramsingstråder stenges, les retningslinjer og nettikkette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg