foenix Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg vurderer å kjøpe ny PC og lurte på hvilken nettbutikk jeg skal handle hos dersom jeg skal ha en billigst mulig 4 kjerners PC? Jeg er ikke spillegal. Klarer jeg meg da med hovedkortets integrerte skjermkort? Har en LG 22" lcd skjerm. Noen forslag? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal du ha en færdig bygd maskin eller har du tenkt til å bygge selv? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal du ha en færdig bygd maskin eller har du tenkt til å bygge selv? etter det som han sriver å trur eg at han skal ha ferdig bygd Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Billigste quad core Som jeg kunne finne. Du kan trekke av 1800kroner hvis du ikke trenger skjerm. Funker heilt greit til det meste av spill. God lagring og det meste. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 a32 pc på www.jmdata.as kan du kanskje se på, billigste ferdigbygde jeg har sett! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Vil ikke akkurat si at quad modelen var noe billigere derimot dyrer. Endret 4. november 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 veit, men så ikke at du posta over:P sorry nice funn av pc, den var jo bedre også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå