tranzer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei! Lurte bare på hvor jeg kunne kjøpe en litt kraftig bilmotor kansje litt over 170hk er det noen spesielle linker for noe av det dere der og ikke eldre enn 1990 takker for all svar Endret 4. november 2007 av tranzer Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Finnes masse billige V8 motorer rund omkring... hva skal du bruke den til?? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 joda, spørs hvor mye du gir da, ville anbefalle den M3 motoren jeg viser men den koster også mer: 325: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1664402 RS: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1584870 M3: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1688490 Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Finnes masse billige V8 motorer rund omkring... hva skal du bruke den til?? Jeg har en gammel Peugeot som jeg vil fixe litt på da.. med en 1.3L 70hk eller noe =/ men den største problemet ville være at den ikke kommer til å passse. men har noen venner som er gode på sånt Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 stapp in M3 motoren som jeg viste da vis du har rå til det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ehm, da har man jo et helvetes prosjekt foran seg. M3-maskin og kasse i en originalt forhjulstrekket franskmann. Høres dyrt ut. Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må da være mye lettere å bruke en større motor fra en annen peugeot som passer mer eller mindre bolt on. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 koster og være kar:P hehe blir morro da, og du får noe som ingen andre har:P sett den gamle golfen med bakhjuldrift og heftig motor på gatebil el? Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 joda, men når man må spørre her på forumet så har man neppe kompetansen til å sette igang med det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo ikke umulig å bygge sånt. SS Performance bygger jo en Lancer Evolution med BMW-motor, men det er ikke bare snakk om å kjøpe seg en motor og elefantjekk og slippe motoren nedi heller. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jaja, men alikavel, kan hende at tråstarter kjenner noen som er mekaniker eller noe men det veit jeg ikke noe om, vis det er sånn og har nok penger er det nesten bare gå for den mener jeg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Får håpe du ikke tror du får skilter på mesterverket ditt. Ellers; sett i gang, og post bilder og info om prosjektet underveis! Alltid artig å se... Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe:P ja alltid morro det:P sånn som det er på gatebil forumet Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 grøss?? hva snakker du om?? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 jaja, men alikavel, kan hende at tråstarter kjenner noen som er mekaniker eller noe men det veit jeg ikke noe om, vis det er sånn og har nok penger er det nesten bare gå for den mener jeg joa men tingen er at vi kansje trenger å lage litt større plass til den motoren der.. men sant det, det ville vært noe utenom det vanelig a se den gammle bilen med den klikka motoren i Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 har du sett den 3000gt'en som har gått på gatebil?? blitt kalt for keiko fordi panser buller opp for og få plass til motor:P hehe Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) grøss?? hva snakker du om?? Nei, ingenting.. gatebilforumet er jo en utømmelig kilde til god og riktig informasjon.. Det samme gjelder vel mopedforumet eller hva det heter. Endret 4. november 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen på Gatebilforumet som har lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå