JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Edit. Hvis alle bios versjoner helt i fra den første sier at den skal virke med den cpu-en er hk antagligvis ødelagt. Du bør vel si hvilken cpu du testet den med, hvis har seg slik at den er ok. Edit 2! Burde ha sjekket ASUS hjemmesia først. Har jo kommet mange bios oppdateringer for å støtte nye cpuer, men det står jo ikke beskrevet hvilke >< grrr. link Edit3: Søk etter p5b Endret 3. november 2007 av JAPCU Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du åpner cdplate i explorer----ser du ikke en *ROM fil ? Det er bios. Klikk på egenskaper og se etter dato. Lenke til kommentar
RaidN Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Får du feilmeldinger fra HKspeaker? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) twc_raiden: Ikke 100% sikkert at hovedkortet er ødelagt. Kan være den ikke "trives" med de andre komponentene. simbrew: Nei. For å oppgradere krever det at du låner en cpu den støtter. Og da må den virke. Men når det står at hovedkortet støtter den RAM og CPU jeg har så skal det da funke uten noe oppgraderingen? Har en gammel pentium 3 prossesor, kan prøve den og vist det det ikke funker så sender jeg inn hovedkortet, Tusen takk for hjelpen alle sammen Endret 3. november 2007 av wiberos Lenke til kommentar
simbrew Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du åpner cdplate i explorer----ser du ikke en *ROM fil ? Det er bios. Klikk på egenskaper og se etter dato. Fant den filen ja, står at den ble opprettet 3 oktober 2006 Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Teste med en P3!!? Det er ikke samme socket en gang? Lenke til kommentar
simbrew Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Teste med en P3!!? Det er ikke samme socket en gang? Er det ikke, vist det ikke er det så har jeg ikke noe ekstra CPU og sette i Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du åpner cdplate i explorer----ser du ikke en *ROM fil ? Det er bios. Klikk på egenskaper og se etter dato. Fant den filen ja, står at den ble opprettet 3 oktober 2006 Da har du sikkert bios problemer. Men for å få noe godt ut av det: -1604 er den siste bios ---etter en laaaaaang oppdaterings lista fra Asus. Dvs at du kan bruker det som argument for å KREVE å få et produkt som det går å montere i en maskin, uten å få angst, eller at du finner noe annet, mer kompatibelt. Så dette vil gå bra til slutt, til din fordel. Lenke til kommentar
simbrew Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hvis du åpner cdplate i explorer----ser du ikke en *ROM fil ? Det er bios. Klikk på egenskaper og se etter dato. Fant den filen ja, står at den ble opprettet 3 oktober 2006 Da har du sikkert bios problemer. Men for å få noe godt ut av det: -1604 er den siste bios ---etter en laaaaaang oppdaterings lista fra Asus. Dvs at du kan bruker det som argument for å KREVE å få et produkt som det går å montere i en maskin, uten å få angst, eller at du finner noe annet, mer kompatibelt. Så dette vil gå bra til slutt, til din fordel. okei, vist jeg ikke får låne en CPU fra en venn og oppdatere BIOS så skal jeg kontakte netshop å kreve et hovedkort som kjører med mine deler fra de. Tusen Tusen takk for all hjelp, setter pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå