DummeGaas Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg og en venn skal lage en panser-casemod, i gotisk stil(som diskutert tidligere i mange tråder). Vi har lyst til å sette på dette pentagrammet: Noe som selvfølgelig blir helt umulig for oss. Men blir det mulig å få profesjonelle til å gjøre det? Jeg tenker da på tattoo-studioer eller bilmalere. Eller finnes det steder som kan gjøre slikt om til etches? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det finnes mange firmaer som har Airpaints bare til data'er. Husker ikke URL'en akkurat nå, men skal si ifra når jeg kommer på det. Men en ting må være sagt. Det er dyrt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Det finnes mange firmaer som har Airpaints bare til data'er. Husker ikke URL'en akkurat nå, men skal si ifra når jeg kommer på det. Men en ting må være sagt. Det er dyrt. Joda, vi er forberedt på å bruke en del penger. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Sjekk hjemmesiden min, og se på bildet jeg har fått malt på kassa.... dra på tegning form og farge og spør om noen vil gjøre det for 200-300 kr Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Sjekk hjemmesiden min, og se på bildet jeg har fått malt på kassa.... dra på tegning form og farge og spør om noen vil gjøre det for 200-300 kr Hehe... Lurt! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg og en venn skal lage en panser-casemod, i gotisk stil(som diskutert tidligere i mange tråder). Vi har lyst til å sette på dette pentagrammet: Noe som selvfølgelig blir helt umulig for oss. Men blir det mulig å få profesjonelle til å gjøre det? Jeg tenker da på tattoo-studioer eller bilmalere. Eller finnes det steder som kan gjøre slikt om til etches? Hmmm.. Det der er et son "Kristent" pentagram? Og vist du snur det blir det son jævel tegn???? Hehe.. men ivertfall KONGE!!!!! Jaa.. Gå på Tegn form og farger! Har mange venner der, og de er SYKE til å tegne! Skal snart få ei bra tegning på dataen min, men skal modde ferdig først! :wink: 8) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg og en venn skal lage en panser-casemod, i gotisk stil(som diskutert tidligere i mange tråder). Vi har lyst til å sette på dette pentagrammet: http://ew2.lysator.liu.se/loth/t/o/tobywri...t/pentagram.jpg Noe som selvfølgelig blir helt umulig for oss. Men blir det mulig å få profesjonelle til å gjøre det? Jeg tenker da på tattoo-studioer eller bilmalere. Eller finnes det steder som kan gjøre slikt om til etches? Hmmm.. Det der er et son "Kristent" pentagram? Og vist du snur det blir det son jævel tegn???? Hehe.. men ivertfall KONGE!!!!! Jaa.. Gå på Tegn form og farger! Har mange venner der, og de er SYKE til å tegne! Skal snart få ei bra tegning på dataen min, men skal modde ferdig først! :wink: 8) Tja, ville ikke helt kalt det "kristent" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå