jojo_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hei jeg vurderer å kjøpe logitech x-530 høytallere problemet er at jeg bare har 1 hodetelefon uttak på den bærbare PC-en min. i tillegg hadde jeg planer om å kjøre høytallerene direkte inn på tven min. er det noen som vet om adaptre som kan hjelpe med dette? takker for svar--. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det følger med adapter til de høytalerene! inni pakka ! Så det blir ikke no problem ! Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men, om du vil ha EKTE surround i spela dine må du nesten ha fleire utganger på PC'en, dvs eit surroundlydkort. Får ikkje ekte surround når eg kobler den til TV'en, har ein phono-kabel fra tv'en til adapteren, og får plassert lyden rundtom i rommet, men det er ikkje alltid lydene som skulle komme bak meg gjer dette. Men, eit pluss er at musikk som er kodet til stereo høres MYKJE meir levende ut på dette anlegget her, ettersom du får surroundmusikk. Sinnsykt stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå