Effectiv Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 En over skrev at jeg skulle oppgradere kablene i motorrommet, men jeg vet ikke om jeg klarer dette Inne i bilen, ok, der er det litt mere ryddig og lettere å forstå seg på hva man gjør. Men i motorrommet er det litt uryddig føler jeg.. hehe. Yes trenger jeg å bytte ut strømkablene i bilen? Eller holder det med en kondensator? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 motorrommet er uryddig:P da får du gjøre det ryddig da vettu Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det kan bli innviklet med tanke på at jeg ikke er mere en 16 år gammel, snart 17 da, men allikevel Begynte på mekanisk i år, og begynner ikke med bil før neste år heehhe, Så får vel vente litt med sånne ting Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg er 17 fyller 18 neste sommer og går IKT kjenner du noen som bor i næheten som har drevet med anlegg og sånn da? kanskje du kan få noen til og hjelpe deg med projektet... da er det stor kjangs for at det kanskje også blit bedre også, så kan du heler be de om og f.eks. lære deg sånn at du kan til neste gang du skal lage anlegg i en bil Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er Dynabel noe å satse på eller? Som 4kanals forsterker. Får nemlig en del rabatter hos en kompis i klassen Han vant Maxpower treffet for sitt anlegg i en svart eclipse Lenke til kommentar
spioner Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nice, de kan være bra de, hvor mye rabatt får du a? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Får en 20% avslag vis jeg husker rett Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er Dynabel noe å satse på eller? Som 4kanals forsterker. Får nemlig en del rabatter hos en kompis i klassen Han vant Maxpower treffet for sitt anlegg i en svart eclipse Mulig å få se bilde av bilen og anlegget? Høres bra ut Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Steffen viste meg bilen deres på internett, men så var det det å finne den siden da Lenke til kommentar
spioner Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 prøv og fin den da! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg fant jeg fant! http://www.avhandel.no/joomla/index.php?op...=29&catid=5 Forresten noen som har et komponent sett å anbefale, som IKKE er fra morel? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 OK! Nå har jeg funnet alle komponentene tror jeg. Dynabel Dy9412 subwoofer Dynabel BF0756 forsterker Mdfplater til kasse Ledninger http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=134396 enten Morel Dotech Ovation 6 eller Resonant Engineering RE6,5 Komponentsett, 4 Ohm komponentsett! Hva mangler jeg ? utenom batteri da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå