[email protected] Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Heisann! I dag kjøpte jeg meg en Furia '02 mod. Problemet er at jeg kjøpte den i mørk gul. Og klistremerkene er slitte, og mange av dekslene har dype riper. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt deksel sett? Har hørt at det koster over 6000(!) Noen forslag til hvilke farger jeg kunne hatt på den? Hvor man får kjøpt merker og deksler osv. All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Selgs sikkert brukt på mopedportalen. Du kunne jo lakke moppa svart og ha røde detaljer Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Selgs sikkert brukt på mopedportalen.Du kunne jo lakke moppa svart og ha røde detaljer Ikke så dårlig Ide, men må innrømme at svart mop er litt "tabu"... Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt at jeg ALDRI vil ha svart. Det står jeg på fortsatt, da jeg mener svarte lett blir annonyme. Grønn eller rød virker kult synes jeg, men blå er fortsatt kongen Lenke til kommentar
meborg Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Selgs sikkert brukt på mopedportalen.Du kunne jo lakke moppa svart og ha røde detaljer Ikke så dårlig Ide, men må innrømme at svart mop er litt "tabu"... Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt at jeg ALDRI vil ha svart. Det står jeg på fortsatt, da jeg mener svarte lett blir annonyme. Grønn eller rød virker kult synes jeg, men blå er fortsatt kongen du burde egentlig ha blått med svarte detaljer det er KONGE SKAL JEG SI DEG Lenke til kommentar
meborg Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Selgs sikkert brukt på mopedportalen.Du kunne jo lakke moppa svart og ha røde detaljer Ikke så dårlig Ide, men må innrømme at svart mop er litt "tabu"... Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt at jeg ALDRI vil ha svart. Det står jeg på fortsatt, da jeg mener svarte lett blir annonyme. Grønn eller rød virker kult synes jeg, men blå er fortsatt kongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå