waste Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) når jeg er på jobb, benytter jeg meg av og til av MSN, men lurer på om dette programmet har blitt låst eller noe.... for msn fryser seg ofte når jeg bruker det.... andre internett sider etc går fint, men msn fryser seg.... gikk fint an og bruke dette programmet før, men etter at de oppgraderte platformen jeg jobber på, så har msn slått seg vrang.. tar også lang tid før man kan motta og sende meldinger, om i det hele tatt går... noen forslag til hva som kan gjøres? Endret 3. november 2007 av waste Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har du prøvd noen andre lynmeldings programmer? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Prøv å reinstaller, eller bruk en nyere versjon av MSN. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 prøvd gaim ? http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...r-Windows.shtml Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Prøv ut gaim. æsj å, Danielsm var før meg Endret 4. november 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 GAIM er gammelt, det har byttet navn og heter nå Pidgin. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sjekk linken min så finner du ut at det står pidgin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå