Pysj Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Selskapet Bodyform har igjen fått Forbrukerombudet på nakken. Les mer Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Håper dette er et engangstilfelle. Frykter massiv spamming fra utenlandske selskap i årene fremover. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En god del som blir spammet av et nederlandsk firma som heter echovox -grøss- som i tillegg tar seg kraftig betalt for reklamen. Skjedde med min kjæreste som endte opp med å bytte nummer da det var veldig vanskelig å få kontakt med de. Synes det er rart at norske selskaper får lov til å drive slik. De fleste innholdsleverandører opererer litt på kanten synes jeg, ved å unnlate å opplyse at man starter et abonnement om man laster ned en ringetone etc... :/ Så folkens: KLAG til forbrukerombudet som de har oppfordret til! Det er den eneste måten å få endret lovverket rundt dette Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sånn kan det gå når en sender spam via sms til folk som ikke har vedtatt noe som helst. Håper at de som sender spammen hver gang, må betale dyrt. Husker at jeg har fått meldinger for gratis spill, bilder osv, uten at jeg hadde kjøpt noe der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bra at de slår ned på slikt. Det er sykt irriterende Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Enn de meldingene telenor sender til sine egene kunde? Er det å regne som "informasjon til kundene"? Eller samtykket man på at man skulle gi dem lov til å sende deg slike meldinger når abonementet ble tegnet?. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Enn de meldingene telenor sender til sine egene kunde? Er det å regne som "informasjon til kundene"? Eller samtykket man på at man skulle gi dem lov til å sende deg slike meldinger når abonementet ble tegnet?. Ja, det står i kontrakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg