Footy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hvordan henger alle disse seriene sammen? Er det en hovedtidslinje der du ser alle "main events", så får du kjøpt masse biserier der du får vite hva som skjer med hver eneste helt i Marvel Universet, eller henger faktisk alle bladene sammen i en bestemt rekkefølge? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bare selve Eventen.. er mye etter på også som bla Fallen Son Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) så om jeg skal få med meg hele greia så må jeg invistere i alle sammen? Alt kan vel ikke være samme forfatter og tegner? talte de nå... 81 blad...oj Endret 3. november 2007 av Footy Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Alt er ikke fra samme forfatter nei, har lest absolutt alt. Civil War var ingen event som falt meg i smak, men skal du først starte burde du lese absolutt alt sammen. Da du får best innblikk i hvordan det starter og hvorfor det ender. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kebab GUD; er den liste kronologisk? altså i rekkefølgen alt skal leses? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kebab GUD; er den liste kronologisk?altså i rekkefølgen alt skal leses? Jupp... er hvertfall den lista Marvel selv publiserte når de startet.. så burde være det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå