athorb Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kanskje Marianne Aulie, men jeg tror ikke hun er oppmerksomhetshore nok. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fikk en av filmposterne i posten i dag, den hvor du ser Rorschach bakenfra og med teksten "This city is afraid of me. I've seen its true face". Gleder meg. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Flere enn meg som skal male seg blå og gå nakne på premieren?^^ Det kan bli litt kaldt her oppe i mars så tror nok ikke det ^^ Spoilers for de som ikke har lest boka: Noen andre som syntes at Ozymandas så ut som en skurk? Han skal jo ikke gjøre det, drakten han var jo lilla og gull i boka men i filmen er den svart med litt grått? Endret 14. februar 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Flere enn meg som skal male seg blå og gå nakne på premieren?^^ Det kan bli litt kaldt her oppe i mars så tror nok ikke det ^^ Denne filmen kommer til å bli bra! Men noen andre som syntes at Ozymandas så ut som en skurk? Han skal jo ikke gjøre det, drakten han var jo lilla og gull i boka men i filmen er den svart med litt grått? Må være litt buffed også da Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ikke se om du ikke har lest serien. Trodde aldri at Ozymandias var en skurk. Det jeg synes er spesielt med boken er at det er flere historier i en historie :/ Endret 14. februar 2009 av Watchmen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du hadde kanskje trodd det hvis du hadde lest det på et forum på forhånd, f.eks. Putt det i spoiler for de som ikke har lest serien, pliz. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fikk en av filmposterne i posten i dag, den hvor du ser Rorschach bakenfra og med teksten "This city is afraid of me. I've seen its true face". Gleder meg. Hvor bestilte du posteren fra? Hadde ikke hatt noe imot å ha en Watchmen poster. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bestilte fra allposters.com, tok bare noen få dager. Tror de kosta ca. 60 kr stk eller noe.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så en ny spot på tv i dag, sykt kul. Tror ikke jeg har sett den på internett før, skal se de trailerne som ligger ute. Dette betyr at Watchmen filmen ikke er langt unna. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Var dødsstilig, og hjemmekinoanlegget ditt er trolig nok ikke verdig, uansett hvor dyrt det var. Eneste jeg kan utsette den for må ha vært litt slapp dialog fra tid til annen (blir vel slik når tegneserie adapteres til film), og det kunne nok blitt trimmet litt på lengden her og der. Edit: Og ja, Silk Spectre 2 har den beste latexlaminerte rompa (enda bedre bar) siden Kate Beckinsale (om ikke bedre). Endret 28. februar 2009 av calimariae Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg fikk 4 små postere av Ali Bla Bla, De selger det ikke tror jeg. Onkelen min grabba Rorschac med engang Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 aaah, watchmen... husker jeg leste den serien da jeg var mindre. La over hele tegneserien til iphonen i går, og minnene strømmer tilbake! Filmen ser god ut også! Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 terningkast 3 fra dagbladet.no terningkast 4 fra vg.no terningkast 5 fra nettavisen.no Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 terningkast 3 fra dagbladet.no terningkast 4 fra vg.no terningkast 5 fra nettavisen.no 6 i Dagsavisen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Godt å se at den får splittede omtaler, det er alltid gøy. Skal se den om drøye 12 timer(midnatt), og må si jeg gleder meg stort. Men etter å ha lest ymse anmeldelser må jeg nok innstille meg på at jeg kan bli skuffet. Tegneserien eier, har vel en liten fordel ved å ha lest den. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 5 hos filmpolitiet http://nrkp3.no/dette-er-filmkunst/ Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) 2 i Stavanger Aftenblad Voldsomt til blandet kritikk da Endret 5. mars 2009 av tobn Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Ser ut til at det blir en god del blandet kritikk, noe som forsåvidt er greit. Kan jo helle begge veiene. Ser det samme utfallet i andre land, eller på Rottentomatoes. Ellers er det bare til å ignorere Arild Abrahamsen fra SA, han ser på anmeldelser som kunstverk, og presterer derved å slippe ut elendige anmeldelser, med "morsomt" innhold. Har levd i Stavanger de fleste årene i mitt liv, og har alltid ignorert anmeldelsene hans. - skal unasett se filmen i morgen kveld. Har lest boken, så må nesten få med meg filmen. Men jeg har bestemt meg for å holde forventingene litt lave. Endret 5. mars 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå