Mastema Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Drakten til han på det siste bildet ser ganske latterlig ut, eneste som ser ut til å ha litt "kvalitet" over seg er kappa og hjelmen. Det er noe av poenget. Watchmen tegneserien er en eneste stor dekonstruksjon av superhelt sjangeren, Alan Moore prøvde å vise hvor absurd ideen om superhelter egentlig er. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Aha enda en ting jeg har nå i bakhuet hva Watchmen angår, nå gjenstår det bare å få tak i selve tegneserien da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ta en titt på amazon.com, jeg bestilte den der i fra for 11 dollar... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser ut som om Snyder også har skjønt det. Kostymene har for eksempel 'rubber nipples' noe Batman & Robin også hadde (ikke på en ironisk måte vel og merke) og sangen vi hører i traileren ble opprinneli laget for Batman & Robin. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) og sangen vi hører i traileren ble opprinneli laget for Batman & Robin. Egentlig er det feil.. Sangen i Watchmen trailere er "The Beginning Is the End Is the Beginning" Sangen som ble laget til Batman and Robin er "The End Is the Beginning Is the End" er egentlig ganske stor forskjeld på de.. selv om.. de er veldig like Begge var på "B&R Soundtrack" men bare The End Is the Beginning Is the End var i filmen Endret 20. juli 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 All den tid at begge sangene ble laget for Batman & Robin er vel det bare nitpicking Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Her er en liten Trailer Breakdown Dr Manhattan appears in his work canteen after his transformation from normal human to arrogant mutant. Is that CG wiener we see? Blir en heftig jobb for Znyder dette her. Kan gå begge veier, men ut i fra trailern (selv om det er alt for tidlig though) ser dette meget bra ut. 300 syntes jeg bare var helt grei. Selv om Alan Moore ikke har noe med filmen å gjøre så er i det minste Dave Gibbons med, noe som kan virke positivt. Fikk gåsehud når jeg hørte Rorshach sin stemme for første gang i trailern.. huff... gleder meg skikkelig til denne filmen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 300 var akkurat det tegneserien var - ren, tom action. Alt filmen kritiseres for, kan også tegneserien kritiseres for. Dette lover veldig godt - Znyder virker lidenskapelig og har kjempet mye for å få det originale manuset mer likt boka. Håper virkelig han går for samme teknikk her, nemlig bare å oversette boka nærmest bilde for bilde. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette lover veldig godt - Znyder virker lidenskapelig og har kjempet mye for å få det originale manuset mer likt boka. Han har til og med fått studioet til å gå med på en R-rating for en storfilm, bare på grunn av det fortjener han all mulig ros. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette lover veldig godt - Znyder virker lidenskapelig og har kjempet mye for å få det originale manuset mer likt boka. Han har til og med fått studioet til å gå med på en R-rating for en storfilm, bare på grunn av det fortjener han all mulig ros. Sist jeg hørte så var ikke ratingen klar enda Lenke til kommentar
Moff Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Håper at de beholder rekkefølgen på hendelsene i tegneserien! Oppbygninga med flashbacks og ministories likte jeg perfekt Ser heftig likt ut hvertfal ! bildene mener jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Traileren var ganske awesome. Har hørt rykter om at filmen kommer til å vare i ca 3 timer, noe som lover godt når det kommer til å få med hele (store deler ihvertfall) historien. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sist jeg hørte så var ikke ratingen klar enda Det var noe av det første Snyder gikk ut og sa når det ble klart at filmen skulle lages, den SKULLE bli R-rated (eller så var det nesten ikke vits å lage filmen) og etter at 300 gjorde som den gjorde på kino så var ikke det noe problem å overtale WB til det heller. Står i en eller annen artikkel hos joblo, men å lete seg fram til den det orker jeg ikke... Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Dette er et gammelt klipp hvor mye er blitt kunngjort og bekreftet, men 3.26 inn i klippet snakker Snyder om R rating og hvorfor... Endret 25. juli 2008 av Spykar Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Den traileren (og det faktumet at den vises før TDK i usa) har gjort at Watchmen salget har gått rett i være i statene.. og er igjen inne på bestselger listene (for bøker) på 36 plass eller noe slik.. Og faktisk er den utsolgt nesten over alt.. Og The Beginning is the End is the Beginning er nå den mest solgte Smashing pumpkins sangen på Itunes Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Må bare legge til at DC har nå bestilt 200.000 eksemplarer av Watchmen fra trykkerene.. http://www.icv2.com/articles/news/12975.html 200.000!!! det er for å si det slik.. I juni solgte Watchmen 3.200 eksemplarer... Og hvis de virkelig har fått in bestilling på 200.000 fra butikker.. så .. vel hva faen skal man si.. det er SYKT Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=S-tn1gPK8pE Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det skjønner jeg. Skal faktisk ta å bestille Watchmen-tegneserien sjæl og se om det er noe tess i den. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Leste ferdig Watchmen for 3 gangen i går. Det er virkelig en bok som blir bedre for hver gang du leser den. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 http://blog.newsarama.com/2008/08/01/wb-re...tchmen-posters/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå