Compsognathus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Helt kurant trailer, men det var nice å se Dr. Manhattan. Alt for tidlig å dømme enda, men håper de har nok fokus på alle karakterene og ikke for mye på den ene som faktisk har superkrefter. Noe tegneserien klarte perfekt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg må si at jeg liker stemningen og den visuelle stilen i filmen, men så kom de sinnsvake amerikanske superheltene hoppende inn og ødelegger alt sammen. X-MenZ are back! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er desverre nødt til å si meg litt enig med LarsP der. Dette var ikke helt det jeg hadde håpet på. Det ble for mye glam. Dessuten ble jeg overrasket over at det bare var actionscener i traileren. Dette gjenspeiler jo ikke på langt nær hvordan stemningen var i tegneserien. Alt ser veldig stilig og kult ut, men poenget for meg med Watchmen (tegneserien) er at den prøver å gjenskape hvordan superhelter ville fungert i virkeligheten, klumsete, ustilige og ukule med en sterkt preg av feilslåtte illusjoner om storhet hengende over seg nesten konstant. Men, men... Siden det var null dialog i traileren, så håper jeg at jeg vil bli positivt overrasket når jeg ser filmen. Det er lov å håpe hvertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det ser fryktelig lovende ut for å si det pent Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er desverre nødt til å si meg litt enig med LarsP der. Dette var ikke helt det jeg hadde håpet på. Det ble for mye glam. Dessuten ble jeg overrasket over at det bare var actionscener i traileren. Dette gjenspeiler jo ikke på langt nær hvordan stemningen var i tegneserien. Alt ser veldig stilig og kult ut, men poenget for meg med Watchmen (tegneserien) er at den prøver å gjenskape hvordan superhelter ville fungert i virkeligheten, klumsete, ustilige og ukule med en sterkt preg av feilslåtte illusjoner om storhet hengende over seg nesten konstant. Men, men... Siden det var null dialog i traileren, så håper jeg at jeg vil bli positivt overrasket når jeg ser filmen. Det er lov å håpe hvertfall. Dette er en teaser ment for å spaåe interesse for de Millioner som ser The Dark Knight .. nærmere jul kommer den en full trailer som viser historien i filmen.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er notert. Dette ble litt for nært den visuelle stilen i Xmen for min del. Jeg faller nok inn i kategorien "skeptisk bedreviter", men that's how I roll, som de sier... Har absolutt ikke gitt opp på Watchmen ennå. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er desverre nødt til å si meg litt enig med LarsP der. Dette var ikke helt det jeg hadde håpet på. Det ble for mye glam. Dessuten ble jeg overrasket over at det bare var actionscener i traileren. Dette gjenspeiler jo ikke på langt nær hvordan stemningen var i tegneserien. Poenget med en trailer er jo å få folk til å se filmen, forhåpentligvis også folk som ikke har lest tegneserien. Og i med at så og si alle actionscene fra traileren også er i tegneserien er jeg ikke så veldig bekymret. Alt ser veldig stilig og kult ut, men poenget for meg med Watchmen (tegneserien) er at den prøver å gjenskape hvordan superhelter ville fungert i virkeligheten, klumsete, ustilige og ukule med en sterkt preg av feilslåtte illusjoner om storhet hengende over seg nesten konstant. Nå var vel alle scenene med "kule superhelter" henta fra flashback sekvensene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg hadde ikke hørt om denne filmen før jeg nå nylig så en trailer på Dagbladet. Den så meget spennende ut, men hva var det som mentes med at det var tegneserien som var umulig å filmatisere? DB-link. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du faktisk hadde lest artikkelen som du linker til så står jo svaret der Å lage film av serien, med sine sprang i tid og rom og mange sammenvevde fortellinger, har lenge vært ansett som en umulighet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er spesielt interessert i hvordan de har planer om å flette inn den piratserien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har faktisk ikke lest Watchmen, men det skal sies at jeg har bestilt den fra amazon for et par dager siden, så har jeg muligheten til å sette meg inn i Watchmen før den kommer på kino... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du faktisk hadde lest artikkelen som du linker til så står jo svaret der Å lage film av serien, med sine sprang i tid og rom og mange sammenvevde fortellinger, har lenge vært ansett som en umulighet. Jeg leste det, men det kan jo ikke ha vært en umulighet siden filmen nå er laget? Og hvorfor er den mulig å lage nå kontra tidligere? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er spesielt interessert i hvordan de har planer om å flette inn den piratserien. De har ikke tenkt til å gjøre det, piratserien vil istedenfor bli en en animasjonsfilm som vil være på dvden. Helt greit for meg siden ikke er spesiellt glad i den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har vel litt med teknologien å gjøre vil jeg tro, det var en grunn for at Star Wars startet på episode 4 og ikke episode 1... Men har sikkert enda mer med historien i seg selv å gjøre anntagelig, mye fletting av historier osv kan bare ende opp som grøt til slutt. Så er det jo mange av studioene som ikke liker lange filmer, mindre penger på kino osv. Skal ikke se bort i fra at den ikke hadde blitt laget hvis det ikke var for 300 gjorde det så bra som den gjorde. Snyder har jo stort sett fått frie tøyler av WB så vidt jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Synes at traileren/teaseren var veldig god, og gjør det en sånn snutt skal: Vekke interesse, også for de som ikke har lest tegneserien. Håper at den også vil passe for folk som ikke har lest tegneserien (eller den grafiske novellen som det heter på fint), så jeg slipper å gå 'alene' på kino for å se den. Noe av det som skurrer mest er Dr. Manhattans "forvandling", den så bare uferdig og nesten litt amatørmessig ut. Men det fikser de sikkert på. Gleder meg som en gris uansett! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Drakten til han på det siste bildet ser ganske latterlig ut, eneste som ser ut til å ha litt "kvalitet" over seg er kappa og hjelmen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 ja.. men hvis du da tenker på at de har gjort drakten tøffere enn det den orginal var så kan du selv tenke deg hvor tåplig den egentlig skal være Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg ble anbefalt å sjekke ut tegneserien av noen på forumet og skal gjøre det, fullt mulig jeg revurderer mitt syn hva drakter blant alle ting angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå