Dotten Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ser spennende ut denne filmen. Lurer på om de går for en Noir-stil eller ikke. Zack Snyder har jo gjort sine saker bra (selv om jeg aldri falt for 300, men majoriteten liker jo den filmen). 2009 kan bli et meget godt filmår Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg leste tegneserien igjen for andre gang i går. Må uten tvil være den beste tegneserien som noen gang er lagd, og enda bedre andre gang jeg leste den. Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skrekkblandet fryd. Beste tegneserien, men klarer ikke helt å forstå hvordan de skal få lagd filmen helt tilfredstillende. Man kan jo liksom ikke utelate noe fra tegneserien. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har ikke noe forhold til tegneserien, men etter å ha sjekket ut teaseren og lest om plottet så må jeg si at dette virkelig veldig spennende. Virket som en mørk fortelling og det liker jeg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 teaseren ? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ser ut som teaseren IMDB linket til kun var en "fan-made" bløff. Jeg har blitt lurt! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 er trossalt rett over 11 måneder til den kommer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...e4befec534c5382 Fuck Fox sier jeg Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 "What the fuuuck?" Ondsinnet og utspekulert av Fox å vente til lenge etter at produksjonen har blitt satt igang. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 FUCK YEAH!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ozymandias Nite Owl Silk Spectre Rorschach Comedian Nå mangler vi bare Dr Manhattan Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Min reaksjon på bildene Ozymandias: For mørk.. han skal være en veldig fargerik person.. Nite Owl: Ser faktisk tøff ut.. noe som er rart ettersom han ser ut som en tulling egentlig Silk Specter: nice.. faktisk mer påkledd enn kildematerialet Rorschach og Comedian: PERFEKTE! ser ut som de kommer direkte ut fra siden Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er ganske enig Kebab GUD. Det "body armor med innebygde muskler"-greiene blir litt for mye for meg. Ozymandias og Nite Owl var ganske skuff. Silk Spectre og Comedian helt ok. Rorschach var hvertfall opptil forventningene. Til sammenligning: Det skal ikke være X-Men, det skal være WATCHMEN! De skal være litt vanlige, tragiske og patetiske, selv om de prøver å være helter. Det er jo hele poenget. Hollywood - blæh... Edit: Ok, fullt så gay ser ikke Ozymandias ut. Fargene er feil. Legger ved et bilde til av Ozy, i anstendighetens navn. Venter forresten i spenning på første bildene av Bubastis... Endret 6. mars 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Satan som jeg gleder meg til den filmen etter å ha sett de bildene. Comedian ser jo helt sinnsyk ut Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Maa si meg enig med Kebab Gud, Ozymandias er for moerk. Likte heller ikke Nite Owl saa veldig mye, men de tre siste var veldig bra. Spesielt Rorschach, syns ikke Comedian liknet veldig paa tegneserien, men syns forsatt drakten var veldig bra. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg får veldig Schumaker følelse av Ozymadias, og Nite Owl skuffer, men resten, og særlig Comedian ser bra ut! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Greit nok at Ozymadias er mørk, siden han tross alt er seriens skurk. 9/10 Nite Owl var faktisk ikke så dum. Ikke perfekt, men jeg er godt fornøyd. 7/10 Silk Spectre så dessverre ikke mye bedre ut enn en X-men. 5/10 Comedian så nesten helt perfekt ut. Litt for gal kanskje? 9/10 Rorschach var 100% tr00 og det er helt greit. 10/10 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 huff, jo mer jeg ser på Nite Owl jo dummere syns jeg det han har på hodet ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå