Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er forskjøla, har rennede nese og nysing til døde..... Hvordan blir jeg kvitt denne drittførskjølelsen?? HJELP!!??!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ved å slappe av og å drikke vann. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan skremme bort forkjølelsen. Det gjorde jeg en gang. Jeg våkna tidlig på morran, med rennende nese og sår hals. Først helte jeg i meg et glass vann med sånn C-vitamin tablett oppi og det svei som faen i halsen. Så drakk jeg én liter lunka vann og én liter granateplejuice med antioksidanter og deretter tok jeg 2 omega-piller. Så en paracet og hvile litt. Deretter spiste jeg to grove brødskiver med stekt egg og salat til frokost. Deretter stappe i seg med repsils og curamed gjennom hele dagen og mange liter med vann. Funka fint på meg. Det er viktig å slappe av og ikke utsette deg selv for bråk og ting som kan virke stressende. Ta heller å sov litt selv om du ikke er trøtt. Det hjelper å bare ligge å slappe av. Se en film og ikke frys. Ta på deg et teppe eller dyne. Det er viktig at man ikke fryser, da er man jo like langt. Håper du blir frisk! God bedring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå