Gjest Lim Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Jeg begynte å runke når jeg var 12 år ca Er dette for tidlig?Hva er normalt Grensen for å ha sex lovlig er jo 16, men folk har jo sex før det. Hva er vanlig?Hvor gammel er man? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 gjør ikke noe hvor tidlig du runka da, og det med sex så er vel 16+ vanlig faktisk. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 runking starter ganske tidlig jah, sex er normalt rundt 16 års alder'n det... noen før noen etter 14-18 er det mest normale vil jeg anta Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Startet å runke da jeg var sånn 11år tror jeg.. I begynnelsen var det nå litt skremmende og rart og mange spørsmål dukket nå så klart opp, men den har nå i alle fall ikke falt av enda Når det gjelder sex, så varierer nok debuttalderen noe veldig. Men for min del så debuterte jeg ikke før i år, ved en alder av 19 år. Men det var med den nåværende kjæresten min og det var første gangen for oss begge, hvilket gjorde det hele mye mer behagelig. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg