Barista Bob Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har nå endelig fått kjøpt meg Halo3 (Ja, jeg vet at det er veldig sent), men jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan fikse egne regler. I Halo2 og Halo1(?) var det bare å gå inn på settings osv. så kunne du lage helt egne spill, jeg finner altså ikke denne funksjonen i Halo3. Er det en alternativ måte å gjøre dette på eller er det bare Forge? Skjønner om dette ble litt drålig forklart, men bare spør hvis noe er vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) det er nok bare Forge tror jeg... EDIT: nei, på custom maches kan du fikse egene ting, som gravity, camo, speed osv.. Endret 3. november 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 det er nok bare Forge tror jeg... EDIT: nei, på custom maches kan du fikse egene ting, som gravity, camo, speed osv.. Men da må man ha gold-membership eller no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) det er nok bare Forge tror jeg... EDIT: nei, på custom maches kan du fikse egene ting, som gravity, camo, speed osv.. Men da må man ha gold-membership eller no? nei tror ikke det så lenge du spiller lokalt.. gold gjelder på over nettet, Endret 3. november 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er bare å trykke på "X" når du er i Custom Games lobby. Da får du opp ting som hva folk starter med som våpen, hvor mye gravity alle har og sånt. Veldig mye småtteri å velge i. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvordan modifisere 2 delt regel spill som infection/juggernaut/etc.. ?? Hvor lag/person rød har sine regler (f.eks. ingen radar men kraftig våpen) mens lag/person blå igjenn har sine (f.eks. super radar men svakt våpen). Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Er bare å trykke på "X" når du er i Custom Games lobby. Da får du opp ting som hva folk starter med som våpen, hvor mye gravity alle har og sånt. Veldig mye småtteri å velge i. Takk, skjønte det nå. Rart at jeg ikke så dette selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå