Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det går ikke an å enable autoprotect, og jeg har sittet her i en time nå lett hos symantec... Det eneste jeg får er scripterrors er det noen som vet hvordan man kan fikse dette? Symantec sier det er fordi det grafiske grensesnittet i NIS er basert på ie. eks Linje: 887 Tegn: 5 Feil: Uspesifisert feil Kode: 0 URL: res://C:progra~1NORTON~1NAVUI.dll/navstats.htm Denne kommer når jeg prøver å aktivere auto protect Har kjørt liveuppdate ja Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Om du starter IE, velger 'tools'-'Internet Options'-'Advaced'. Så har du der muligheten til å Skru av Script Debug og feilmeldinger ved scriptfeil. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Dessverre, prøvd det. Søkte litt på google så fant jeg en artikkel som sa at man skal slette allt som har med norton/symantec å gjøre så skal man hindre at elementer starter opp i msconfig så skal man reinstalere så skal man enable enhetene og restarte Dett fungerte hos meg :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Samme problem når jeg skrudde på neste dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå