Effectiv Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Heihei, I dag ringte min far meg og fortalte meg den flotte nyheten at jeg skulle få hannes leketøy, en 1992 mod Ford explorer, til 18årsdagen. Jeg er snart 17 så jeg har relativt god tid på meg til å style opp bilen med bla. anlegg, nye felger og dekk og småmodifiseringer som eksosanlegg f.eks. Det jeg tenkte var at vis folk her på forumet hadde noen ideer så tar jeg gjerne imot dem Bilder: Vis dere har tips til anlegg og dekk/felger så kom gjerne med det og Det eneste jeg nesten vet helt sikkert er at jeg skal ha Cerwin Vega V-max 15 baki, ellers så vet jeg ikke noe ang. anlegg. Vet ikke om dette er viktig, men jeg hører mest på rock(In Flames og Sonic Syndicate rock ) og trance. Mvh Effectiv Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) sorry, fant ikke noe, men det er veldig vansklig og finne på sånne biler, anbefaler og skjekke på ebay... Endret 4. november 2007 av spioner Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Okei takk for at du prøvde Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Grattis med fin bil da Et moderat senkesett,sorte felger,sotete vinduer og et dobbelt eksosanlegg så er du komt langt etter min mening. Kjøp deg et amcar blad,der er det annonser for firmaer i Norge som skaffer det meste til US biler(Aarnes,US Autoparts og S.Stolen f.eks) Lykke til Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ikke en dum plan det der, var noe sånn jeg hadde sett for meg og Skal sjekke ut noen amcar blader jeg Onkelen min abbonerer på 6 stk så Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nice, burde klare og finne noe da:P men vis du skal bruke en del og få den veldig spesielle så finnes det folk som bygger bytt bodykit OSV da:P men det koster Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Tror ikke jeg satser på Bodykits i første omgang, men var innom tanken på å lakkere den svart. Må første fjerne de 3 rustflekkene som er på bilen i alle fall da hehe. Vel nå har jeg i alle fall begynt å planlegge anlegget i alle fall Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 vis du skal painte den sort tror jeg det hadde det blitt dritt kult med sottet lykter f.eks.! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvit bil er jo dritkult, om du gjør det riktig. Mest mulig hvitt, godt behandlet hvitt. Mine tips: Fjern emblember, den røde stripen rundt bilen. Bytt frontlykter slik at du får blanke blinkere, sot rutene og få deg større felger. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Noen tips til felger da? tenkte på 22"ere, 285 bak og 265 forann. Lavprofil såklart (A) hehe.. Skal fjerne den røde stripen med en gang jeg begynner Hatet den eheh.. Også skal jeg fjerne diverse emblemer ja, og har vært innpå tanken med blanke lykter osv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det med å fjerne emblemer og stripen er jo ting som ikke koster mer enn et par kroner, hvis stripen er et klistremerke da. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 spørs hvordan det er med hjulbolt og sånn på din bil da seff men vis du får fiksa denne her får du noe som alle snur seg etter!! fra realcar.se men de har norsk side også men liker svenske bedre:P Burnout Wide - 22" http://www.realcar.se/servlet/us_pyra?wts....inguest&p=H Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis det er en 4x4 versjon du har, så bør du sjekke med Ford om BW 1354 transferkassa du har takler bra å kjøre med forskjellig høyde på foraksel og bakaksel når du har den i 4x4 modus. Siden det er en part-time kasse, har det null å si når du kjører kun med 2WD, men greit å kontrollsjekke hvis du skal ha den i 4x4.. kan bli en spennende kostnad hvis den ryker. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er 4x4-versjon ja. En av de få i norge med manuell gir hehe.. Det skal jeg sjekke ut du, kanskje jeg bør gå for 265 begge steder for å være på den sikre siden da Tar ingen sjanser! :o Og spioner jeg fant ikke de felgene du snakket om på den siden. Linken viste ikke til noen felger så jeg prøvde å leite litt men fant de ikke edit: leifs Endret 5. november 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Heisann igjen! Har nå gått over 6 mnd siden jeg sist har jobbet med bilen, og har såvidt startet igjen siden den skal på eu-godkjenning straks Etter EU godkjenning kommer jeg til å starte på bilen ordentlig Nå har jeg akkurat startet på VG2 og går Kjøretøy så endelig skal kunnskapene om bil bli høyere og bedre. Har for øyeblikket funnet kun installert anlegg i bilen, som ble Morel tempo 6 komponent sett og dynabel Dy9412 i 30 liters lukket kasse. Dette blir drevet av en dynabel Bf0756. Felger har jeg sett mye på, og tror faktisk jeg ender opp på 17" istedetfor svære felger. Må tenke litt på pris og på drivstoffforbruk Dessuten er 17 " mye mere komfortabelt. Så litt på disse : http://www.dekkindustrien.no/index.php?q=/64/1457/81/M888_ Sinnsykt billig, og jeg skal ikke akkurat bruke mange hundre tusen på bilen Skal bare gjøre den se-bar Tenkte også å kjøpe nytt eksosanlegg. Bytter alt helt fra motoren. fant noe som var laget til min bil på nett http://www.automotix.net/bodyparts/1992-fo...p;part_subtype= Det litt ned på siden, PACESETTER TFX PERFORMANCE KAT-BACK EXHAUST SYSTEM. Noen ideer om hva mer jeg kan gjøre? Senke den? eller heve den og gå for offroad - look ? ;vh EFfectiv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sjekk vognkortet før du handler dekk&felg hvertfall.. Kreves vel sikkert litt kraftige dekk siden det er en så stor bil? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Det er jeg klar over hehe Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Utrolig tøff bil det der. Lag en worklog sånn at vi kan følge med på fremgangen da vel https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=229 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ser desverre ut som bilen må selges til fordel for en mindre og mer bensinvennlig bil.. Har rett og slett ikke råd til å kjøre den! Virkelig skuff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå