thomasdekinder Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal kjøpe meg blitz til Nikon D40. Jeg skal ta skateboardbilder og trenger lys fra flere vinkler. Har sett på Sigma blitzen og sb 800 fra nikon. Hvordan vil de funke med mitt d40? Har hørt at jeg må ha en master og en slave blitz. Hvem funker best? Trenger vell også noe å utløse blitzene med. Hva kan jeg bruke utenom pocketwizzards? Hva slags ekstrautstyr trenger jeg for å få den trådløse blitzen til å virke optimalt? Vil det være no forskjell fra om jeg har f.eks d40 og d80? Regner med at jeg kommer til å bruke 10.5 mm min ganske mye med blitzene hvis det har noe å si? Help me! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kikk litt i denne tråden først: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9749004 At du har planer om å bruke den med fisheye vil muligens gi noen utfordringer ifht. lyssetting, og ikke minst plassering av lyskildene, men jeg har ikke noen erfaring med sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå