mfb Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har vunnet på langoddsen i dag så skal gå til innkjøp av en ny bærbar pc Det jeg kommer til å bruke den til er hovedsakelig seing av filmer og serier, skolearbeid, surfing på internett. Men noe som hadde vært fint var hvis det hadde vært mulig å spille css og dod-source på den og. Det jeg krever av maskinen er minimum 160gb harddisk, god prosessor, vil ha 17" skjerm, og PC-en bør se stilig ut. Har maks 9000 å bruke. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 det må vell bli denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....47&cid=5417 prisen blir vell alikevell over 9000 med frakt. lever inn en sikker kupong på langoddsen så vinner du en hundrings til :!: Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har computercity.no fortsatt Fujitsu Siemens Xa2528 17" til 8995.-? Synes det var mye for pengene.. Mvh Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 har sett på fujitsu siemens x2528 og likte den veldig. den er vel et godt valg? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Et bra kjøp til 8995.- , men computercity.no har den ikke på lager. Står 'ubekreftet leveranse' Nestbilligste er vel 10300.- , FS Xi1546 17" til 6995.- på siba.no , Hvis cpu'en er nok for deg... LØP OG KJØP !? Minne oppgraderer du selv på max 5min, samme med harddisk (5min + nyinstallering av xp/vista) Skjermkortet er vel fortsatt meget bra. Og den har XP ! Mvh Endret 4. november 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hvordan oppgraderer jeg minne og harddisk? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hvordan oppgraderer jeg minne og harddisk? Omtrent like enkelt som å skifte lyspære.. Skru opp en eller 2 deksler under og der finner du både ram og harddisk. Begge deler er gjort på få minutter på de fleste bærbare. Mvh Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 hvor kjøper jeg minne og harddisk da og hva er å anbefale? vil ha 2gb og minimum 160gb harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå