inz@ne Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Noen her som er flinke til å sveise som kan mekke et takfeste til min Panasonic projektor? Eller som vet hvor jeg kan få tak i det billig? Takfeste bør bestå av en ca. 10x10cm plate med 3 skruehull til å feste i taket, ett ca 15cm 2mm tykt rør som går ned i en 5mm gjenge. Jeg betaler godt for det, så lenge det ser tålelig bra ut. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Oppsøk den lokale videregående skolen og spør på mekken der. Gratis er best. mulig du bare kunne kjøpt en kasse cola til dem. utrolig hva vi gjør mot cola Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 ..utrolig hva vi gjør mot cola lol.. hva meg deg? kan du? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Fixer det jeg Hva vil du gi for dette ? Send mail.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har de ikke slikt på steder der de selger prosjektorer, har sett at det er amnge slike på skoler, har til og med sett en slik hjemme hos en fyr (tenker da på stativ med prosjektor) Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 de er altfor dyre. må gjerne opp i et par tusen for et orginalt takfeste Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 de er altfor dyre. må gjerne opp i et par tusen for et orginalt takfeste Jo det er dyrt men da blir det nå ivartfall bra Kunne fikset et stativ eg også men er langt til oslo, la hondaen hjelpe. Eg er sveiser, men du trenger ikke være utdannet sveiser får å lime sammen et stativ? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg er 1337 sveiser Men jeg bor i ålesund.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg er 1337 sveiser Men jeg bor i ålesund.... Ja hadde ikke vente noe annet fra deg sir, du er en ammatør sveiser Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Har fått ordnet det gjennom Hondaen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå