untouch4ble Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 SOm topic sier så trenger jeg en mus til Logitech tastaturet mitt. Spørsmålet er da om det er mulighet å bruke samme usb blåtann, sånn at jeg slipper å ha 2 stk stående i PC-en? Ja jeg vet det er mousepad på tasturet, men jeg blir gal av å bruke den, særlig når jeg driver med presisjonsarbeid. Antar kanskje det må Logitech mus til for at det skal fungere? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Sorry for å bumpe, men ingen som vet? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 BT skal vel greie og koble 8-12 enheter på en sender tror jeg? BT er en standar, så teoretiskt skal hvilken somhelst BT mus funke ok. Men det er vel slikt med BT som med WiFi: Produsenten garanterer ikke for at det funker for noen andre enheter enn det de har laget selv. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 BT skal vel greie og koble 8-12 enheter på en sender tror jeg? BT er en standar, så teoretiskt skal hvilken somhelst BT mus funke ok. Men det er vel slikt med BT som med WiFi: Produsenten garanterer ikke for at det funker for noen andre enheter enn det de har laget selv. Det var det jeg håpte på også. Så det er vel en måte å finne ut på, usb dongelen er vel med uansett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå