Gå til innhold

Går andre semester på feil linje, hva skal jeg gjøre?

Minus

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har seg sånn at jeg tror jeg har funnet ut hva jeg skal bli: ambulanesesjåfør.

Jeg valgte å gå medier og kommunikasjon rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skulle bli. MK hørtes både morsomt og utfordrende ut, og man får generell studiekompetanse. Så heller MK enn allmen.

Hvis jeg skal bli ambulansesjåfør, må jeg starte på nytt med VG1 Helse og Sosialfag, og så VG2 Ambulansefag.

Så, er det noen av dere som kan komme med gode råd i vanskelige tider? Skal jeg avbryte utdannelsen min, og starte på nytt neste høst, eller skal jeg fullføre MK og så gå VGS om igjen?

Hilsen Minus.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sant. Men så har jeg enda et år igjen før jeg får generell studiekompetanse, da.

Den er vel kanskje verdt å få med seg den og, så slipper jeg å ta påbygning etter endt utdannelse mtp ambulansesjåføryrket, hvis jeg senere skulle ønske å studere noe.

Men om jeg nå fullfører medier og kommunikasjon, vil jeg da ha behov for å ta alle fagene om jeg starter på VG1 Helse og Sosialfag? For jeg har jo allerede tatt alle de grunnleggende fagene (norsk, engelsk, matematikk, naturfag).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...