Fruktkake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei godt fotograf-folk! Jeg har en mobiltelefon som er ødelagt, det hadde en 2B minnebrikke i seg som overlevde (nederst). Jeg har et digitalkamera som kun har 1GB, og det hender jeg går tom på ferie og andre utflukter. Er det slik at jeg kan sette den lille i en "stor", i et skall slik at den lille vil passe i digitalkameraet? Jeg mener å huske at slike skall finnes, jeg har hatt et for flere år siden men det har forsvunnet. Merk at når jeg sier lille så mener jeg fysisk størrelse. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan sette det lille kortet inn i en adapter, så det blir like stort som 1GB kortet ditt. Da kan du bruke det i ditt digitalkamera. Men slike adaptere har jeg kun sett solgt sammen med nye kort. Du kan jo ta en tur rundt til evt. fotobutikker i nærheten og spørre om de tilfeldigvis har liggende noen slike adaptere som har blitt til overs når de har satt inn nye minnekort til kunder. Ellers kan det hende noen her på forumet har en slik adapter de ikke bruker, som de kan sende deg (ta evt. slikt på PM). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå