Gå til innhold

Billigste måte å sende fra USA på

Anbefalte innlegg

Hei, har bestilt noe klær fra USA som jeg har sendt til fetteren min som bor der. Lurer på hva som er billigste måte å sende dette til meg på? Det skal selvsagt merkes gift, og veier kanskje ca 4 kg. Tenkte det kunne være smart å sende det som flere pakker, slik at hver pakke holder seg under 1000 kr, men dette blir kanskje veldig mye dyrere enn å sende det samlet? Har sjekket litt på UPS og Fedex, synes frakten blir veldig høy, ca 150 dollar. :ermm: Håper noen har gode tips! :w00t:

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil vente på en båttur som kan ta veldig lang tid, så er det den billigste måten å sende på. Hvis du bestiller fra nettbutikker vil de tilby UPS.

Man må vel ikke betale toll hvis det sendes som en "bursdagsgave" fra fetteren sin i USA?

Kanskje best å be han pakke inn tingene du har kjøpt i gavepapir og slenge med et kort for sikkerhets skyld.

Hvis du vil vente på en båttur som kan ta veldig lang tid, så er det den billigste måten å sende på. Hvis du bestiller fra nettbutikker vil de tilby UPS.

Man må vel ikke betale toll hvis det sendes som en "bursdagsgave" fra fetteren sin i USA?

Kanskje best å be han pakke inn tingene du har kjøpt i gavepapir og slenge med et kort for sikkerhets skyld.

Blir nok flyfrakt med USPS, litt lang tid med båt tror jeg :roll: Er en vinterjakke som jeg må ha snart, begynner jo å bli kaldt! ;)

Posten er vel litt nazi noen ganger tenkte jeg, i forhold til UPS, FedEx osv, de tar vel det som står på pakken for god fisk. Posten tar vel kanskje en stikkprøve en gang i blant, og da tar det jo enda lengre tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...