Gå til innhold

Billigste måte å sende fra USA på


Anbefalte innlegg

Hei, har bestilt noe klær fra USA som jeg har sendt til fetteren min som bor der. Lurer på hva som er billigste måte å sende dette til meg på? Det skal selvsagt merkes gift, og veier kanskje ca 4 kg. Tenkte det kunne være smart å sende det som flere pakker, slik at hver pakke holder seg under 1000 kr, men dette blir kanskje veldig mye dyrere enn å sende det samlet? Har sjekket litt på UPS og Fedex, synes frakten blir veldig høy, ca 150 dollar. :ermm: Håper noen har gode tips! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil vente på en båttur som kan ta veldig lang tid, så er det den billigste måten å sende på. Hvis du bestiller fra nettbutikker vil de tilby UPS.

Man må vel ikke betale toll hvis det sendes som en "bursdagsgave" fra fetteren sin i USA?

Kanskje best å be han pakke inn tingene du har kjøpt i gavepapir og slenge med et kort for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Hvis du vil vente på en båttur som kan ta veldig lang tid, så er det den billigste måten å sende på. Hvis du bestiller fra nettbutikker vil de tilby UPS.

Man må vel ikke betale toll hvis det sendes som en "bursdagsgave" fra fetteren sin i USA?

Kanskje best å be han pakke inn tingene du har kjøpt i gavepapir og slenge med et kort for sikkerhets skyld.

 

Blir nok flyfrakt med USPS, litt lang tid med båt tror jeg :roll: Er en vinterjakke som jeg må ha snart, begynner jo å bli kaldt! ;)

Posten er vel litt nazi noen ganger tenkte jeg, i forhold til UPS, FedEx osv, de tar vel det som står på pakken for god fisk. Posten tar vel kanskje en stikkprøve en gang i blant, og da tar det jo enda lengre tid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...