Gå til innhold

Samsung 22 LCD Syncmaster 226 BW er den bra?

balder

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å kjøpe ein Samsung 22 LCD Syncmaster 226BW brukt av ein. Modellen heiter Model:226BW [R] A. Eg har skjønt at det er forskjellige 226BW ute på markedet. Den eine har Samsungpanel og den andre har AOC panel som eg skjønner så har denne dette. Er modellen Model:226BW [R] A ein kopi av orginalen?

Hadde vore kjekt å veta om denne er bra som skjerm. Prisen eg skal betale er kr. 2000,- brukt.

Så spørsmålet er om dette er verdt pengene og at den er så bra som testene viser.

Endret av balder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Eg vurderer å kjøpe ein Samsung 22 LCD Syncmaster 226BW brukt av ein. Modellen heiter Model:226BW [R] A. Eg har skjønt at det er forskjellige 226BW ute på markedet. Den eine har Samsungpanel og den andre har AOC panel som eg skjønner så har denne dette. Er modellen Model:226BW [R] A ein kopi av orginalen?

Hadde vore kjekt å veta om denne er bra som skjerm. Prisen eg skal betale er kr. 2000,- brukt.

Så spørsmålet er om dette er verdt pengene og at den er så bra som testene viser.

Veit ikkje det med panelet.

Men prisen syns eg var forholdsvis høg til å vere brukt.

Du kan få den flunkende ny til 2400 kr ++.

Skjermen har i alle fall fått gode kritikker, synd med panelene då.

Lenke til kommentar
2000 er alt for myr for den skjerm hvis den er brukt ! har samme skjerm og er meget happy med den , men du få deg en veldig bra Asus for den Pris på netshop

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53249# hadde gått for en ny skjerm og betalt 200 .- mer

No er denne kjøpt i mai 2007 og skal vere 5 års reklamasjon etter loven. Ingen pixelfeil så skjermenervell god som ny. Kor mykje er den verd da?

Lenke til kommentar
Kor kan ein finne denne 226BW med skikkelig panel (S-panel) og ikkje lada verisjonen (A-panel)

Saa vidt jeg vet saa har Komplett sluttet helt aa levere den uten Samsung sitt eget panel. Jeg fikk med riktig naar jeg bestillte der. Det beste er om du sender en mail til eventuelle nettbutikker foerst og forsikrer deg om at det er Samsung du faar. Eller at du gaar i butikken selv

Naar det kommer til skjermen saa er den helt konge. Prisen paa 22" virker aa vaere ganske ideel naa for tiden, og 226BW er utrolig god for prisen. 2000 kr er litt for naerme prisen du gir for en ny MED Samsung Panel til at jeg kan skrike "Loep og kjoep", men det er ikkd helt ripoff liksom. Om du kan avse noen hundrelapper ekstra ville jeg heller kjoept den ny da, og soerget for at jeg fikk med samsung panel.

Lenke til kommentar

Etter all negativ omtale om 226bw gikk Samsung ut å sa at alle nye 226bw kommer med s panel, men når brukere skulle sjekke panelet var menyen for panel info fjernet.

Eneste måte du kan sjekke hvilket panel du har er å skru av bakdekslet å lese infoen på selve panelet og det viste seg da at de siste Slovakia produserte skjermene ikke bare var s panel.

http://www.behardware.com/articles/667-1/s...he-verdict.html

Jeg kjøpte istede en Hp W2207 noe som jeg ikke angrer på idag, skjermen har også usb hub som for min del er en stor fordel.

Fargene på W2207 er utrolige, meget bra skjerm for pengene.

http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=696664

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1179531

Lenke til kommentar

Kan hive inn ett svar på mitt eget innlegg her.

Bestillte 226BW fra amentio jeg, og angrer ikke ett sekund!

Knallgod skjerm, fungerer som en drøm. Har ikke sjekket hvilket panel det er i min skjerm, forstod det slik at man må skru i filler skermen for å finne ut av det, og det frister ikke. Ingen bugs å se uansett.

Meget kjapp levering fra Amentio, og betalte kun 2300,- + en hundrings i frakt!

Var innom Datakjeden før jeg bestillte, for jeg hadde ikke lyst å vente på å få skjermen tilsendt. Der skulle de ha 3400,- for samme skjermen!! Da venta jeg i 4 dager og sparte 1000 raske!

Kudos til Amentio og Samsung 226BW herfra!

Endret av Tombra
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...