norge Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 får ikke filen til å virke hva skal jeg gjøre? hvilke program må jeg ha for å åpne mdf filen? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) alcohol 120 skal kunne åpne mdf- filer. Eller det kan være en SQL- database. Endret 3. november 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Alcohol 120% kanskje. http://www.alcohol-soft.com/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Eller du kan bruke deamontools da det er en image fil om jeg ikke tar feil .... Vet din lille hemmlighet norge Lenke til kommentar
norge Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 har fått til 120 alcohol nå. men får ikke åpna programmet må jeg brenne en cd med programmet jeg har lastet ned for at det skal funke`? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 da må du "mounte" filen med programmet åssen du gjør det emd 120% vet jeg ikke, men med deamon tool vet jeg Lenke til kommentar
norge Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 har lastet ned deamon tool også. åssen går jeg fram der? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå må du ikke mase da gidder jeg ikke å hjelpe deg. 1. Start deamontool 2. høyreklikk på tray ikonet 3. virtual CD/DVD-ROM 4. Deivce 0: (eller device 1: ingen forskjell) 5. Mount image 6. Så finner du filen du skal mounte 7. Nå åpner du min datamaskin så finenr du der du finner DVD spilleren din Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Så funker det ? Eller er du opptatt med å spille FIFA08 Så funket det ? Eller er du opptatt med å spille FIFA08 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 mente football manager 2008 Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 åssen visste du det? hehe men får det ikke til å funke da Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Daemon tools ? http://itpro.no/download.php?op=viewdownlo...ails&lid=93 Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 jeg har lasta det ned da daniel les Lenke til kommentar
norge Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 nå har jeg mounta og lasta ned crack, men trykker jeg på cracken så kommer det bare opp feilmelding hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 nå har jeg mounta og lasta ned crack, men trykker jeg på cracken så kommer det bare opp feilmelding hva må jeg gjøre?? Lese retningslinjene for forumet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg