Gå til innhold

Skal kjøpe ny PC til han morfar.

Anbefalte innlegg

Hææ?

JohndoeMAKT sitt forslag er jo ikke så genialt. Det første forslaget er det beste. DDR-ram er kjekt å ha. PC2700 er bare unødvendig.

Gå for det som står i ID1 du. Om du velger Duron-CPU eller XP-CPU betyr jo lite for Internett-bruk. Kommer an på om morfaren din skal skryte av PC-en til vennene sine.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Well said, well said.......... :yes:

Først synes du JohndoeMAKT har det beste forslaget. Så nikker du til min post. Hva prøver du egentlig å oppnå med dine innlegg i denne tråden? Du sier jo ingenting konstruktivt. Du hjelper ikke. Kanskje ta en pause fra PC-en?

Sorry hvis jeg virker sint, men jeg blir litt oppgitt. Tilgi meg! :cry:

Edit: og når jeg først er i gang. Jeg overlever at du har en signatur som er på flere linjer enn de fleste postene dine, men du trenger ikke ha på signaturen mer enn én gang per side!!! OMG

Lenke til kommentar

Havegg - du må coolen litt vet du.

Jeg applauderte både ditt og JohndoeMAKT sitt innlegg fordi dere begge to tenker på morfar når PC'n skal bygges.

Da skulle meningen min med mine innlegg komme frem.

Morfar trenger ikke overkill-PC eller skrytePC. Om det nå blir SDRAM eller DDR er ett fett for meg, det jeg ville ha frem er "TENK PÅ MORFAR", og det er det som er konstruktivt/relevant i denne tråden.

Dine tanker om min signatur er meg fullstendig likegyldig........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...