Juden Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvem heier du på i idol 2007? Kom med din favoritt og begrunn svaret. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ingen, fordi alle er kjedelige. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Åste. Hun fremstår som det største talentet. "Survivor"-opptredenen var skikkelig imponerende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Linda. Fordi hun i tillegg til å ha utseendet med seg også er blant de flinkeste av årets finalister. Men utenom det så er det egentlig ingen spesiell person jeg sitter og håper intenst skal vinne Idol, derimot er opptil flere jeg virkelig håper IKKE gjør det. Endret 4. november 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ingen.. Men hvis jeg måtte velge en av dem, måtte det blitt den som vinner. Endret 4. november 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Åste er suverent best..... I egen klasse Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Heide på Isabella. Nå vet jeg ikke lenger :/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 heier på glenn! han er rett og slett best:P synger best , har kulest stil osv ;P Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heide på Isabella. Nå vet jeg ikke lenger :/ Jeg også. Isabella var både flink å synge og hadde en egen stil. En god kombo med andre ord. Nå er jeg slett ikke sikker. Kim Rune er svært flink, men blir på mange måter en ny Kurt. Glenn på sin side har en del tøffe låtvalg og synger ganske bra. Men han blir igjen litt for Kjartan. Ellers har vi jo Linda som er pen og blond, men som tydeligvis liker å safe seg med å synge Topp 20-låter. Makan til kjedelige låtvalg hun bedriver. Bjørn er heller ikke en jeg kan heie på. Linnea har forsåvidt gjort noen modige låtvalg, hun har sin egen stil, men synger ikke helt så bra at det gjør noe. Though spiller hun piano så det er jo et pluss hos en pianist som meg. ^^ Men den jeg tror jeg heier mest på nå er faktisk Åste. Sabla flink til å synge, ikke så gale låtvalg, og en litt ny karakter i Idol. Så Åste eller Kim Rune er vel den jeg kommer til å heie på. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg heier (og stemmer) på Kim Rune, Åste, Glenn og Bjørn Johan. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Heide på Isabella. Nå vet jeg ikke lenger :/ Jeg også. Isabella var både flink å synge og hadde en egen stil. En god kombo med andre ord. Nå er jeg slett ikke sikker. Kim Rune er svært flink, men blir på mange måter en ny Kurt. Glenn på sin side har en del tøffe låtvalg og synger ganske bra. Men han blir igjen litt for Kjartan. Ellers har vi jo Linda som er pen og blond, men som tydeligvis liker å safe seg med å synge Topp 20-låter. Makan til kjedelige låtvalg hun bedriver. Bjørn er heller ikke en jeg kan heie på. Linnea har forsåvidt gjort noen modige låtvalg, hun har sin egen stil, men synger ikke helt så bra at det gjør noe. Though spiller hun piano så det er jo et pluss hos en pianist som meg. ^^ Men den jeg tror jeg heier mest på nå er faktisk Åste. Sabla flink til å synge, ikke så gale låtvalg, og en litt ny karakter i Idol. Så Åste eller Kim Rune er vel den jeg kommer til å heie på. Glenn er ikke for Kjartan, de er helt ulik i både personlighet og sangstemme. Glenn vinner seff Idol i år Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Linda, sidan eg ikkje er spesielt interessert i sangprestasjonane blir utsjånad hovudprioritet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Linda, sidan eg ikkje er spesielt interessert i sangprestasjonane blir utsjånad hovudprioritet. hehe Det var nok derfor aIdol-Tone kom så langt i Idol da hun var med. Men så viste deg seg at hun faktisk hadde stemme også. (Hun viste den ikke skikkelig før helt sent i konkurransen etter min mening) Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Heier på Glenn, han har roen. Bryr meg ikke om han er eldre og har vært i band før, skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
bobbysverden Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bjørn Johan. Synes han utvilsomt er best, ekstremt behagelig stemme, det beviste han med Paoli Nutins ''New Shoes'' og AHA's ''Birthright'' Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg håper at topp 4 består av Kim Rune, Åste, B.J. og Glenn. Stooorfavorittene mine (som stort sett aldri svikter) er Kim Rune og Åste. Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Idol er oppbrukt.. Idol var spennende den første sesongen, etter det har ikke jeg giddet og fulgt med.. Men jeg så faktisk på det i går, og fant ut at Åste er min favoritt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå