Softshake Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mine favoritter er blant annet: (begge de som er i youtubeklippet) Får nesten latterkrampe hver gang Jake begynner å synge Og selvfølgelig (den fra de siste sesongene) Klarer aldri å hoppe over den introen. Elsker også sånne custom mades, spesielt da blandinger av to eller flere serier som feks denne (ST Enterprise og Stargate Atlantis) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Sopranos introen nyter jeg hver gang. MacGyver sesong 4 er også bra http://youtube.com/watch?v=3w-oDZSLUrY (legg merke til det utrolig random klippet hvor han spiser is ved 01:00 i videoen.) Endret 4. januar 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg liker Prison Break sin Musikken og bildene/klippene er så sykt deilige. Men min favoritt er 'Uti vår hage' sin. Musikken og gubben som røyker i bilen er helt villt Lenke til kommentar
pi. Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Six Feet Under - Setter riktig stemning før episoden. Får alltid samme merklige følelse når jeg hører kirkeklokkene Friends - Catchy, artig og koselig. Liker veldig godt måten de setter sammen raske klipp fra serien. Varierer fra sesong til sesong. http://www.youtube.com/watch?v=GnGNtjvAMew&feature=related Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har sett alt Dexter, og tror faktisk at jeg har sett hele introen alle gangene. Den er rett og slett herlig, stemningen og den typiske dexter-musikken.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The Adventures of Sinbad. Kanskje ikke et mesterstykke av en intro, men en som bringer tilbake gode minner. http://www.youtube.com/watch?v=o_70_Nql83o&NR=1 Men den beste må vel være Dexter. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The Adventures of Sinbad. Kanskje ikke et mesterstykke av en intro, men en som bringer tilbake gode minner.http://www.youtube.com/watch?v=o_70_Nql83o&NR=1 Fikk vi noengang vite hva som var storyen med han trollmannen som forsvant i første episode? Og hva det ble til med hun superstramme-trollkvinnen Maeve? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dexter innledningen er fantastisk (spesielt i HD), men favoritten er nok South Park (blir alltid så glad av den sangen). Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg må si meg enig med de som liker korte introer. Heroes, Lost og 24 for eksempel har veldig korte introsekvenser. Den verste introen? Cleopatra 2525 seff; introsangen er så ufattelig dårlig. Argh, blir litt sint bare av å tenke på det. Serien er jo også ufattelig dårlig. Eneste som er "bra" med serien, er at et par av damene i serien er pene, men det gjør den ikke verdt å se. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må si meg enig med dem som sier Dexter. Men liker Band Of Brothers introen og. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Family Guy introene, i sesongene 3-6. *It seams today that all you see is violence in movies and sex on TV* Endret 6. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 blir helt i 100 når jeg ser introen på Friday night lights jeg:D Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 - får frysninger av denne - Den beste introen jeg har sett! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nostalgia The Simpsons Dexter Og selvfølgelig Mcgyver Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg liker introen til True blood, ettersom den er bra laget og samtidig veldig intens:) Se filmen hos Youtube Edit: Liker også Dexter sin, tror faktisk at det er de samme folkene som har laget den Se filmen hos Youtube Endret 14. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 MacGyver introen er genial, like MacGyverete som MacGyver. Dessuten har den en god melodi som man ikke kan ta feil av. Selve serien har også sånn en sjarm, synd at dette er en serie som folk hater eller elsker. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Heartbeat! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Liker introen til Angel! Digger musikken, samt er så kult når han sparker opp den døra introen til Angel har den definitivt feteste theme sangen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Dexter som mange andre har nevnt har en fantastisk intro. True Blood. Med Jace Everett sitt soundtrack er bare fantastisk bra. Six Feet Under Monk, sangen og klippene fra sesong 1. Journeyman, fantastisk fin musikk, med stilige klipp fra Sisco. New Amsterdam Entourage John Adams X-Files er kongen av soundtrack.. Endret 15. oktober 2008 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå