Exclusive Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fresh Prince In Bel-Air Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 The Simpsons er i en egen klasse. Forøvrig må jeg si at X-Files-themet var utrolig bra. Det passet ekstremt godt til serien. Man kom liksom i den rette stemningen. Det samme gjelder The Sopranos. Av litt nyere serier må jeg være enig i at Dexter er ganske bra. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Liker det meste fra HBO, spesielt Big Love og Carnivàle. Dexter har også en veldig fin intro. Liker også klassikere som Twin Peaks, Baywatch, m.fl. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Liker det meste fra HBO, spesielt Big Love og Carnivàle. Dexter har også en veldig fin intro. Liker også klassikere som Twin Peaks, Baywatch, m.fl. Ja, det er virkelig kvalitet over HBO sine serie-introer. Sopranos introen er kjempe bra. Elsker introen til miniserien Band Of Brothers. Rett og slett herlig! Endret 5. november 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Babylon 5 sesong 5 titles. Ble litt skremt da jeg for noen år tilbake fant ut at jeg kunne alle b5 titles utenat. http://youtube.com/watch?v=L_7XzVsjKMQ Lenke til kommentar
hds Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stargate SG-1, taimingen på den i sesong 1-3 er fantastisk. De litt senere er ikke så bra, men kommer sterkt tilbake i sesong 9-10 med bra effekter og taiming. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stargate SG-1, taimingen på den i sesong 1-3 er fantastisk. De litt senere er ikke så bra, men kommer sterkt tilbake i sesong 9-10 med bra effekter og taiming. Stargate Atlantis sin intro er også bra. Elles syns eg musikken i smallville sin intro er grei. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Elles syns eg musikken i smallville sin intro er grei. Akkurat den sangen der vant en pris i American emo-awards 2005. Og det ble kommentert at det høres ut som vokalisten sitter å presser ut en vanskelig skilpadde på et offentlig toalett. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Favoritten min er faktisk Stargate Atlantis. Musikken i denne introen er bare så utrolig bra. Ellers er jeg også fan av Dexter som har blitt nevnt mange ganger før, den er jo bare genial. Et slags brutalt perspektiv på en helt vanlig morgenstund. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Litt gammel serie. Noen som husker advokatserien Lov og rett i LA (LA Law)? Musikken på introen var kjempekul. http://www.youtube.com/watch?v=XAJfDFqIldw Endret 6. november 2007 av Bond007 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må nesten legge til Shagma Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg får alltid frysninger (den deilige typen) av Twin Peaks-introen. Ja, den er lang, og nei, det skjer ikke mye i den. Men allikevel: søkke, så bra den er. Californication har også en intro jeg er blitt veldig glad i. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er enig i at HBO sine introer er bra. Liker spesielt Sopranosintroen. Forøvrig en eventyrlig bra serie. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Elles syns eg musikken i smallville sin intro er grei. Akkurat den sangen der vant en pris i American emo-awards 2005. Og det ble kommentert at det høres ut som vokalisten sitter å presser ut en vanskelig skilpadde på et offentlig toalett. Haha, jeg synes den er horribel. Utrolig at de fortsetter å bruker den sesong etter sesong. "Somebooody saaaaaaaaave me!!" Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 HBO stiller i egen klasse. Sopranos-introen er jo fantastisk, umulig å gå lei. The Wire-introen var kul første sesong, men så bestemte de seg for å ha forskjellig intro hvert år, og det ble brått litt jalla. Six Feet Under har også en stillferdig intro. Føler den illustrerer serien på en veldig god måte, med ensomhet og tomrom. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 MacGyver...Introen er like genial som MacGyver selv!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Siden HBO ble nevnt kan også Weeds nevnes. Til de som ikke vet det er det en forskjellig person som synger introsangen for hver episode. Fra spansk (?) til opera til visesanger til hardere versjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Digga rap-versjonen jeg... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enten Dexter eller Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå