Gunfreak Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hei, har litt lyst til å begynne med wargaming, men føler at alle i norge bare spiller warhammer, jeg vil holde på med historisk wargaming, da spesielt napoleonics, American Revolution, ACW ect. er det noen steder i oslo de driver med historisk wargaming Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Innlegg: 12345 :O Har du lust å forklare litt hva dette egentlig er? Er det warhammergaming med figurer fra f.eks. napoleonskrigen og sånt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) ja, på en måte tinsoldater osv. ja, wargaming på pc er da den diginatle versjonen av origanle wargaming. man får plast eller metal soldater og maler dem også lager man hærer eller deler av hærer så spiller man med dem, bruker teringer og slikt, har ikke satt meg helt inn i det, da jeg først må finne ut om noen spiller dette i oslo/norge forskjellen er at hærene skal være historisk korrekte, fra slagene man gjennskaper, man lager regimenter som fantes i virklig heten, man kan foreksempel lage 48th regiemet of the line i 2nd Division i Davout 3rd corps i Napoleons Grande Arme under slaget ved Austerlitz Endret 3. november 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 jeg fant en klibb i oslo som holder på med det, men får ikke registrert meg på forumet. og admin svarer ikke på mail. men jeg fikk hjelp på et utenlansk forum og har fått bestlitt noe soldater osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå