Uniden Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 er ikke sikker på om dette rikting katorogi og spørre i men jeg prøver. når jeg kjører 3d mark alt går greit heilt til cpu test da ligger FPS på 1 konstant og bilde hakker veldig. data intel quad core 2,4 8mb asus p5n-e sli geil 2 gb 4-4-4-12 club 3d 512 8600 gt sammlet scoor er 5282. burde ikke fps ligge litt høyere med den cpu? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Burde kansje ligge en fps høyere viss noe høyere i det hele tatt, alle får omtrent så lav fps på cpu testen, viss du overklokker litt så fårm du 2 fps av og til. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Veldig kjedelig test De burde ha lagt noe litt mer spennende. Dessuten er det vanskelig å se på testen om en cpu er raskere enn en annen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er normalt å ha veeeldig lav fps på cpu testen, siden den stresser cpu noe inni h***, og tror verdensrekorden på cpu testen er 3fps eller noe i den duren. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er som sagt helt normalt. Jeg klarer vel få 3fps med min q6600 klokket til 3.4Ghz. Lenke til kommentar
Uniden Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) oki da vet jeg det:) Endret 3. november 2007 av Uniden Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det ikke slik at den CPU testen rendrer 3D i software? dvs. skjermkortet hjelper ikke til, og med så avansert 3D det er nå tildags så har ikke CPU sjangs alene. Slik var det man kjørte alle spill før i tiden, da det ikke fantes 3D kort. Skjermkort var bare til for å få et bildesignal over til en skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå