Eastmo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hei. Får svart skjerm når jeg skrur på PC-en, akkurat som grafikkortet er ødlagt (Fikk PC-en idag). * Hovedkortet Asus M2n32-sli Premium * Strømforsyning på 600w Alt er koblet til riktig, trur jeg da, noe må væra feil trur jeg.. kortet ser helt bra ut, så skjønner ikke helt hva som er feil. Takk for svar:) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det kan være mange grunner til dette. Feilmontert CPU, Ram eller GPU vil gi samme feil. Har du koblet all strømmen som skal til i både skjermkort og hovedkort. Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Det sier jo meg veldig mye da:P hehe.. Sjekker over hele tia, men skjønner jo ikke noe mer uansett:P.. En ting: Har en kontakt med 3x3 pin (elns) på strømforsyningen som det står pci-express på, men på hovetkortet er det kun en 2x2 pin plass ved pci-express kontaktene. Har detta noe og si? btw: Skjermen funker på andre PC-er enn den nye;P ny 22" skjerm som skal funke fett.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 PCI-express kontaktene skal jo i skjermkortet da... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har du satt den 3pinen i skjermkortet? Får kortet tilstrekkelig strøm? Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Det har jeg gjort;).. Men funker jo ikke uansett, skjønner ikke hvorfor det ikke funker.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 I 4-pins'en (2x2 pin) skal halvparten av en 8-pins (2x4 pin) i. PCI-e kontaktene skal i skjermkortet 6-pins (3x3 pin). Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Har satt inn 6pins i skjermkortet, det er ikke flere 6pins kontakter på hovedkortet ell skjermkortet. Noen andre forslag enn det? Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Har testa alle ram brikkene, virker som dem funker.. Noen som har et eller annet forslag? hadde vært nice:) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er skjermkortet ordentlig i hehe? Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 ja er ikke helt retard da;P...men skjermen er fortsatt svart;/ noen andre forslag? Lenke til kommentar
Eastmo Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Har en liten feeling om at det er ram'n som er litt fucka, kjører 4x 1gb brikker (passer sammen, samma rambrikker). Noen som har noen tips på det? er litt lei etter 3,5 timer med feilsøking nå hehe. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bruk bare en rambrikke, ingen cd-rom eller HD'r. Hva skjer, starter den normalt med svart skjerm, eller virker det som om den kun skrur seg på, men ingenting mer skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå