Gå til innhold

Japp sjokoladen blir borte!

LarZen

Anbefalte innlegg

Ja du leste korrekt! Japp blir ikke å få tak i lenger i Norge, min favorit sjokolade..... Toffin har også vært svært svært vanskelig å få tak i det siste. Men denne skal da heldigvis ikke forsvinne.

Japp, mandelstang og peanøttkubbe blir borte...

Hvorfor? Jo for et stykke av Freia er solgt og skal ut av Norge og til Litauen av alle plasser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan nok ta det helt med ro. Både japp, mandelstang og peanøttkubbe vil fortsatt være å få kjøpt i Norge, men de vil i fremtiden bli produsert i Litauen istedenfor Norge.

Phew, det er godt å høre :) Japp er jo bare så godt da! Men siden vi er inne på sjokolade...så tenker jeg på Toffin.Toffin skal vel være myke å tygge?

Kjøpt 2 poser nå og dem er stein harde, hard seig toffekjerne i dem. Dem skal vel være myke skal dem ikke da?

Lenke til kommentar
Du kan nok ta det helt med ro. Både japp, mandelstang og peanøttkubbe vil fortsatt være å få kjøpt i Norge, men de vil i fremtiden bli produsert i Litauen istedenfor Norge.

Phew, det er godt å høre :) Japp er jo bare så godt da! Men siden vi er inne på sjokolade...så tenker jeg på Toffin.Toffin skal vel være myke å tygge?

Kjøpt 2 poser nå og dem er stein harde, hard seig toffekjerne i dem. Dem skal vel være myke skal dem ikke da?

Jo- dem jeg kjøpte sist var myke og gode.

Lenke til kommentar

Haha, jeg todde det stod "Jepp, sjokoladen har blitt borte" første gang jeg så...:lol: Tenkte med meg selv, "javel, og hvor tror du den tok veien?"

Japp er ikke noe stort tap her i gården. Verre med mandelstang da, om den skulle bli helt borte istedet for bare produsert i utlandet.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...