LarZen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja du leste korrekt! Japp blir ikke å få tak i lenger i Norge, min favorit sjokolade..... Toffin har også vært svært svært vanskelig å få tak i det siste. Men denne skal da heldigvis ikke forsvinne. Japp, mandelstang og peanøttkubbe blir borte... Hvorfor? Jo for et stykke av Freia er solgt og skal ut av Norge og til Litauen av alle plasser. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du kan nok ta det helt med ro. Både japp, mandelstang og peanøttkubbe vil fortsatt være å få kjøpt i Norge, men de vil i fremtiden bli produsert i Litauen istedenfor Norge. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 går helt fint, jappen har aldri vært noe favoritt uansett. kjøpte en igår faktisk, og jeg ble skuffet.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Japp-isen er bedre enn sjokoladen. Den er helt umulig å oppdrive. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Du kan nok ta det helt med ro. Både japp, mandelstang og peanøttkubbe vil fortsatt være å få kjøpt i Norge, men de vil i fremtiden bli produsert i Litauen istedenfor Norge. Phew, det er godt å høre Japp er jo bare så godt da! Men siden vi er inne på sjokolade...så tenker jeg på Toffin.Toffin skal vel være myke å tygge? Kjøpt 2 poser nå og dem er stein harde, hard seig toffekjerne i dem. Dem skal vel være myke skal dem ikke da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De er 50/50 harde og myke! Jeg liker best de myke, for jeg er utålmodig! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan nok ta det helt med ro. Både japp, mandelstang og peanøttkubbe vil fortsatt være å få kjøpt i Norge, men de vil i fremtiden bli produsert i Litauen istedenfor Norge. Phew, det er godt å høre Japp er jo bare så godt da! Men siden vi er inne på sjokolade...så tenker jeg på Toffin.Toffin skal vel være myke å tygge? Kjøpt 2 poser nå og dem er stein harde, hard seig toffekjerne i dem. Dem skal vel være myke skal dem ikke da? Jo- dem jeg kjøpte sist var myke og gode. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Haha, jeg todde det stod "Jepp, sjokoladen har blitt borte" første gang jeg så... Tenkte med meg selv, "javel, og hvor tror du den tok veien?" Japp er ikke noe stort tap her i gården. Verre med mandelstang da, om den skulle bli helt borte istedet for bare produsert i utlandet. Endret 4. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Naa skremte du meg her _LarZen_! Aa miste japp og mandelstang paa en dag hadde vaert for mye. Naa gleder jeg meg til aa komme hjem aa spise japp og mandelstang. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ble skremt en stund nå. Spiser ikke Japp så ofte, men den er skikkelig god, blant de beste. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tja, hadde ikke vært så katastrofe, da jeg føler at Mars kan lett ta over for Japp-inntaket. :-) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kjøpt 2 poser nå og dem er stein harde, hard seig toffekjerne i dem. Dem skal vel være myke skal dem ikke da? De er jo best harde da Er favoritt-sjokoladen min Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mars er hakket bedre enn japp ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Say what!? Å herre. Like før jeg kutter meg selv. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Holder på å bli emo også... Lenke til kommentar
Oly Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mens vi snakker om Japp, hva er egentlig forskjellen på denne og Mars? Har alltid syntes disse to har virket identiske, men med forskjellig navn på etiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå