Gå til innhold

Hvilken spillbutikk/kjede liker du best?

Hvilken spillbutikk/kjede liker du best?  

186 stemmer

1. 1. Svar her på hvilken butikk/kjede du liker best

• EBGames/Gamestop
      45
    • Elkjøp
      52
    • Expert
      10
    • Free Record Shop
      3
    • Game/Spiderman
      23
    • Musikkverket/Playcom
      5
    • Platekompaniet
      20
    • Siba
      1
    • Spaceworld
      26

Anbefalte innlegg

Kan en moderator lage en vote om dette?

Er litt nysgjerrig på hvilken butikk/kjede folket her inne foretrekker å handle sine spill.

Kom gjerne med synspunkter på hvorfor du velger akkurat den butikken/kjeden også.

Er det pris, utseendet,service eller noe annet som gjør at du velger akkurat den butikken/kjeden?

Netthandel er ikke med i "undersøkelsen"

Alternativer til Vote`n:

(legg gjerne til fler om jeg har glemt noen av de store...)

-Elkjøp

-Expert

-Game/Spiderman

-Playcom

-Musikkverket

-EB Games/Gamestop

-Free record shop

-Platekompaniet

-Spaceworld

-Siba

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker for det meste Absoluttspill.no til kjøp av spill på nette. De har gunstige gode priser, for det meste, siden er lett lagt opp og er rask å komme inn på og ikke minst, servicen er upåklagelig hos dem.

I tillegg til at de sender ut ufannsynelig mye raskere enn mange av de andre jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg hadde min faste spillsjappe i Bergen Sentrum Platon eller Playcom som de ble hetende på slutten, som så vidt jeg vet var Bergens største spillbutikk i lange stunder(De likte hyppige omdekoreringer og flytte på de ulike avdelingene(spill, musikk og film).

De hadde på lang vei gode priser til å være en liten kjede, sammenliknet med Spaceworld og spiderman var de alltid billigst på nyutgivelser. Jeg handlet så og si alle spillkjøpene mine i den butikken om vi ser bort fra en del spontankjøp andre steder... Butikken ble dessverre nedlagt i fjor høst.

Så etter det har jeg ikke brydd meg så fælt hvor spillene handles inn. Absoluttspill har blitt brukt en del på nettet. Etter at spiderman/Game i bergen sentrum fikk et nytt og mye hygligere personale har jeg startet å kikke innom butikken igjen når jeg går forbi, noe som har resultert i et par mer eller mindre spontane spillkjøp...

Lenke til kommentar

Her er det altså snakk om vanlige kjeder, ikke nettbutikker.

Om folk kan gi meg en liste over spillnettbutikker (send PM!), så legger jeg til enda en poll i denne tråden for disse. Dvs at dere både kan stemme over beste vanlige butikk og beste nettbutikk.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Her er det altså snakk om vanlige kjeder, ikke nettbutikker.

Om folk kan gi meg en liste over spillnettbutikker (send PM!), så legger jeg til enda en poll i denne tråden for disse. Dvs at dere både kan stemme over beste vanlige butikk og beste nettbutikk.

Nå har nå absoluttspill åpnet butikk i Stavanger (tror jeg det var) så det klassifiserer vel til butikk?

Lenke til kommentar

Det er en butikk isåfall, ikke en spillkjede. Jeg burde presisert bedre.

Uansett er det bedre med 2 polls, en for kjeder som selger spill, og 1 for de firmaene som først og fremst selger på nett.

Så, jeg venter på pm'er med spillnettsider, så kommer pollen :).

Videre diskusjon rundt hva pollen bør og ikke bør inneholde kan gjerne tas med meg på pm. Ikke la oss rote mer rundt i denne tråden.

Lenke til kommentar

De to er slått sammen nå.

Ingen flere requests ang butikker og steder som bør være med, send meg pm har jeg sagt! Det kommer en egen poll for nettbutikker så fort folk gidder sende meg en pm med lister over de - jeg har ikke peiling på nettbutikker som finnes :). Har ikke mottatt en eneste pm hittil.

Jeg har rydda litt.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

OK, siden faktisk INGEN er interessert i å sende meg en liste med nettbutikker, men derimot spamme den nettbutikken de eventuellt ville stemt på her, har jeg opprettet en ny poll, etter beste evne...

SUKK, det går ikke å stemme i den nye pollen om man allerede har stemt på den gamle. Da blir det ny tråd med den nye pollen for nettbutikker. Vent litt :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...