tungaa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Angående Marilyn manson Konserten. -------------------------------------------------------------------------------- Som dere sikkert har fått med dere har Marilyn manson konsert 18 desember. Jeg har fått kjøpt billet og alt, Men er veldig intressert i en billet til, Har tenkt til å ta med dama, Og siden hun ikke fikk kjøpt billet etter 3-4 timer etter salget startet, ble det plutselig utsolgt, Så - Jeg lurer på om det er noen som har en billet de har tenkt til å selge, Jeg kan gi opp til 1300kr for den, Men må vite det ganske kjapt. For er nødt til å skaffe pengene (Men siden det først er 18 des, trenger jeg ikke stresse) - Vel, er det noen som har kjøpt billet, og som ikke kan, eller vil dra alikavel. Forresten, jeg bor i oslo, Og billet selgeren, må møte meg i oslo et sted, Eller innenfor oslo område, - Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg