Theo343 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Regner med at jeg ikke er alene om stor 24" skjerm og som ønsker å nyte godt av dette også i spill. Å stadig si "kjøp det dyreste kortet" er ikke godt nok. Tenkte at vi også må få en slags rangering å forholde oss til økonomisk. Tenker både på SLI og CF med i rangeringen så man ser hvilke økonomiske alternativer man har. Dog tar jeg ikke med OC kort og resultater her, men vi kan forsøke å lage en "bang for buck" bit på det? Men jeg trenger innspill i lange baner og begynner med det opplagte. Bakgrunnen for tråden er at mange kort rangeres som ekstremt gode men stuper i ytelse på slik oppløsning. 1. 8800Ulta SLI 2. 8800GTX SLI Endret 3. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sjekker du ut tomshardware.com så kan du se at det nye 8800 GT kortene er kanskje noe som holder. Ikke langt unna toppmodellene til en "rimelig" penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå