Xillion Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gamezone.no har denne kontrolleren som et annet alternativ til ps3 http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27112 mens Expert har denne http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=9634970914 Tror nok at Expert må tenke seg litt bedre om før de legger ut en kontroll som er ment for xbox 360. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 gji meg original håndkontrollen til x360 på ps3...så snakker vi..!! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jaja hvis man liker å spille med venstra analog helt malplassert så Men de så begge ganske nice ut. Logitech er ikke så ille til å være tredjepart. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, PS3s venstre stikke er litt malplassert. Men det blir man vant til. Det jeg ikke blir vant til er de elendige avtrekkerene. Men på den annen side har X360 kontrolleren elendig d-pad, så de er omtrent jevngode om jeg skal være helt objektiv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skulle ønske at Sony gjorde noe med PS kontrollen, synes personelig at den er uergonomisk i forhold til X360 kontrollen. Men nå har man nå det man har og får ta til takke med det. Fin bommert fra Expert det der må jeg si. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Sikkert feil bilde ja, men det finnes Chillstream kontrollere til både xbox360, PS3 og Pc, så jeg ser ikke helt problemet... utenom at enkelte kan lures til å tro de får en X360 format kontroller til PS3... Endret 3. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 syns ps3 kontrollen er mer digg jeg, men det er helt smak sak alt i alt:) man kan ikke si hva som er bedre enn det andre.. r2 og l2 kan jeg heller være enige i at er gjort mongo nå, de synker forlangt inn og fingrene glir av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå