TheNarsissist Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hei storebroren min kommer på besøk i dag å han synes det er så kult og spille på live med meg på call of duty 3 dere vet sån spleetscreen på live men jeg har ikke mere gold medlemskap igjen å ikke muligheten til å kjøpe det nå. Så er det noen som har en sånn 48 trail som dem ikke trenger til overs, så hadde det vært kult om jeg kunne fåt koden. På forhånd takk Endret 3. november 2007 av andersio Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tviler sterkt på at noen låner bort gold-accounten sin til randoms på et forum, dessverre. Uansett splEEtscreen, som egentlig heter splitscreen, går vel fint på singelplayer? Xbox Live er jo bare for online spilling.. Ikke spl33tscreen. ? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Han mener at noen låner/gir han 48-trial KODE ikke gold account! Dessverre har jeg rota bort den jeg fikk med halo 3 (kan prøve å lete!) Tror den ligger nede i stua, så får sjekke i morra Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Send meg en PM du, jeg har plenty liggende;) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Han mener at noen låner/gir han 48-trial KODE ikke gold account! Ah, sorry ^^ Trodde han mente Gold account Endret 3. november 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå