Athelas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal kjøpe et 8800GT-kort nå, men det er veldig viktig at støynivået er akseptabelt. Av de kortene som er på markedet per dags dato, hvilket lager minst støy? Hvordan er det f.eks. med ASUS? Har et ASUS-hovedkort, så det er aktuelt. Er det ellers ting jeg bør ta hensyn til som gjør et merke bedre enn et annet? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 De kortene jeg har sett, er alle HELT like, med foorskjell i klistremerker på kjøleren, så støy er nok det samme. Kanskje en VF900C eller noe kan brukes? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 De kortene jeg har sett, er alle HELT like, med foorskjell i klistremerker på kjøleren, så støy er nok det samme. Kanskje en VF900C eller noe kan brukes? Men hva er støynivået på dem, da? I desibel. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/...v_versjon/44799 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/...v_versjon/44799 Nice. Men trenger forsåvidt ikke passive kjøling, bare en relativt stillegående vifte. Helst ned mot 20dB. Lenke til kommentar
acerview Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 har testa litt nå å hører ikkje vifta til GT kortet mitt så lenge eg ikkje klokker kortet.. men når eg klokker(kjører vifta på 100%) høres det ut som en jubojet! bråker noe SYKT på full gass.. å eg e ikkje nøye på støy.. men eg hadde gått gal skulle den stått slik 24/7.. men som sakt har ikkje hørt en lyd frå den før eg starta å styre vifta sjøl.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeppers. Da gikk jeg får denne: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...61;c:36132;r:pg Ser imidlertid at jeg har gått på en liten smell med tanke på tilgjengelighetsdato. Er det noen som vet om noen andre som har det inne? Endret 8. november 2007 av Athelas Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde griseflax og kjøpte den siste fra MPX forrige fredag. Tror du bare må surfe etter de som faktisk har den inne. Pen pris i hvert fall Støymessig er den helt konge. Uklokket bråker den ikke noe, og jeg har lagt ut min VF900-Cu til salgs Litt fordi det blir vannkjøling også. Eneste jeg sliter litt med nå er strømforbruk. Merker at 400 watt er litt snaut! Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm.. funnet noen vannkjølingsblokker som passer til det kortet? Er det samme som til GTS korta? Lenke til kommentar
acerview Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm.. funnet noen vannkjølingsblokker som passer til det kortet? Er det samme som til GTS korta? Her har du en blok som funker på 8800GT det føller med et adbeter sett for 8800gt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå