Gå til innhold

skullcandy hesh, og andre skullcandy headset. erfaringer?

ecko

Anbefalte innlegg

jeg tror at jeg skal kjøpe er skullcandy hesh jeg har et skullcandy Gi fra før av, men greia er at det lukter stykt og surt av den delen som er borti håret på toppen. jeg prøvde noen andres skullcandy Ti, en jentes faktisk, og det luktet også. det må være det jævla tøyet/stoffet som er der som det blir lukt av. på skullcandy hesh så ser det ut som om det er skinn der.

kommer det også til å lukte? er lyden lik i GI og hesh?

Endret av ecko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyden stinker vel omtrent like mye på begge.

Men for å si det på en litt mer hyggelig måte: Godt mulig du bør vurdere andre typer hodetelefoner, finnes nok av modeller som er å foretrekke fremfor Skullcandy.

Ta heller en titt på passende modeller fra Sennheiser eller AKG i Prisguiden.

Lenke til kommentar
Wow, gratulerer!

Du må være den første jeg har sett som bedømmer et headset utifra lukt istedenfor

lyd. :nei:

når det lukter så surt å jævlig så er det ikke til å la vær å mærke. jeg har ikke slike ører som hører så jævlig forskjell på lyden at det gjør noe.

men kan dere hjelper meg med å finne headset helst til under 400kr og som ikke ser ut som noen er CS spillende fjortiss ville ha valgt med en gang?

Endret av ecko
Lenke til kommentar
men kan dere hjelper meg med å finne headset helst til under 400kr og som ikke ser ut som noen er CS spillende fjortiss ville ha valgt med en gang?

Vil anbefale deg å lese alle erfaringene som er lagt inn her på HW for skullcandy sine headset. Godt over halvparten har et... ungdommelig språk... OG nevner CS så om du prøver å unngå å det stempelet ville jeg styrt unna skullcandy egentlig :tease: Har selv en svakhet for Sennheiser sine skjønnheter :love:, men betyr ikke at de automatisk er best for deg.

Vil heller ikke tro at lyden er lik i G.I og Hesh, men du må vel stresse en stund for å høre forskjell.

Egentlig vil jeg tro du sparer deg mye stress om du bare prøver å skru litt og få av tøygreiene og ganske enkelt vaske det :) Eventuelt om du ikke får det av kan du bare vaske det for hånd i noe lurt noe, prøve å unngå å få for mye på klokkene.... Så for sikkerhets skyld tørke det skikkelig før du bruker det (husk vernebriller og refleksvest) og tadaaa! Du har det perfekte CS headset som ikke lukter hest. :new_woot: Grattis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...