2ball_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Min hw: Kabinett- Thermaltake Aguila Sort Miditower hovedkort- Asus P5N-E SLI nForce-650i SLI 775 psu- Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort cpu- Intel Core 2 Duo E6700 2.67GHz Socket775 mus- Logitech MX518 Optical Gaming Mouse tastatur- Logitech Ultra X Media Tastatur skjermkort- POV GeFORCE 8800 GTS 640MB PCIe hdd- WD 320GB 7200RPM - WD Raptor 36GB 10000RPM -samsung 80GB cd/dvd- Optiarc / NEC DVD-brenner AD-5170 minne- OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC + kingston 2gb Da jeg kjøpte delene la jeg opp til lett oppgraderin senere... Nå vil jeg altså oppgr. da tenker jeg å kjøpe nytt 3dkort... altså mitt sp: må jeg ha akkurat samme 3dkort eller kan jeg kjøpe et likt fra for eksempel: xfx?? det jeg har(dyyyyrt) : Point Of View GeForce 8800 GTS ps: jeg har jo allerede spillet... eksempel på det jeg har lyst å kjøpe: XFX GeForce 8800 GTS Asus GeForce 8800 GTS Mvh 2ball(s) Endret 3. november 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er samme hvilken produsent du kjøper fra, så bare kjøpe det billigste som har like masse ram. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 takker... da hadde jeg rett og broren min feil Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg må opplyse om at det ikke er ønsket at tråder blir på denne måten ødelagt etter at svaret på spørsmålet er funnet. Forumet er ikke her for å bare for at spørsmål skal svares på her og nå, men også at informasjonen skal beholdes til andre lurer på det samme. Når emnetittelen endres på denne måten gjør det at forumets søkefunksjon vanskelig vil finne den om noen prøver å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå