Dudli Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det noen som vet om nettbutikker hvor man kan designe sine egne t-skjorter. F.eks med tekst, bilder med mer. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 www.spreadshirt.no Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva med gensere? På www.spreadshirt.no kan man ikke trykke eget motiv på hettegenser fordi den bare finnes i mørke farger... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva med gensere?På www.spreadshirt.no kan man ikke trykke eget motiv på hettegenser fordi den bare finnes i mørke farger... hmm. kompisen min bestilte en hettegenser derifra... var rød av farge med no diverse logoer på Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hmm. kompisen min bestilte en hettegenser derifra... var rød av farge med no diverse logoer på Da hadde han sikkert ikke designet logoen selv.. eller? Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Takker for hjelpen. Det var akkurat det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå